علی بیرو؛ یک قدم تا عقاب های ایران

علیرضا بیرانوند چند سیو بسیار خوب داشت و همچنین روی خروج ها مطمئن عمل کرد تا با ثبت یک کلین شیت دیگر، در آستانه رسیدن به رکورد ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده قرار بگیرد.

علی بیرو؛ یک قدم تا عقاب های ایران

تیم پرسپولیس در حالی استقلال را شکست داد که بی تردید در این نتیجه علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس یز نقش پررگی داشتند. مدافعان سرخپوش با ارائه نمایش کم نقص فردی و همچنین عملکرد قابل ستایش تیمی، مهاجمان پرتعداد استقلال را متوقف کردند و اجازه ندادند آن ها دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند.

اما بیرانوند نیز در جایگاه خود درخشان ظاهر شد. او در ابتدا چند موقعیت خطرناک استقلالی ها را مهار کرد و همچنین خروج های مطمئنی داشت. همه این ها باعث شدند تا در روزی که استقلال بیش از یک ساعت برای جبران گل نوراللهی تلاش کرد، ناکام زمین را ترک کند.

کلین شیت بیرانوند مقابل آبی ها، دوازدهمین کلین شیت او در لیگ هجدهم بود که باعث شد به رکورد سیدمهدی رحمتی در این فصل برسد و تنها فروزان را بالاتر از خود ببیند. بیرانوند که رحمتی را در بازی رودررو گرفت، حالا امیدوار است در دیدار با تراکتور نیز اختلاف با محسن فروزان با از بین ببرد و همچون دو فصل گذشته آقای کلین شیت لیگ شود.

نکته مهم درباره بیرانوند اعتماد به نفس بالای اوست. وی خیلی خوب و بدون ترس از دروازه بیرون می‌آید و از قد و قامت بلندش استفاده می‌کند. علی بیرو همچنین در شروع مجددها نیز شجاع عمل می‌کند و با تمام ضعف هایش در این موضوع، یکی از بهترین های ایران و شاید آسیا است. البته در اوج گیری بیرانوند نمی‌توان از نقش رابطه خوبش با هواداران نیز گذر کرد.

بیرانوند که سال های قبل مشکلاتی با هواداران داشت، در تابستان با ماندن در پرسپولیس، دل آن ها را حسابی به‌دست آورد و در طول فصل نیز رابطه خوب با طرفداران پرسپولیس را حفظ کرد. روز گذشته وقتی گلر سرخ ها آرام ترین ضربات را نیز از استقلالی ها می‌گرفت، نیمی از سکوها به بهترین شکل او را تشویق می‌کردند تا فوتبال‌دوستان بیش از هر زمان دیگری به یاد دربی هایی با حضور احمدرضا عابدزاده بیفتند.

همین کلین شیت در دربی باعث شد تا بیرانوند به یک قدمی رکورد احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی برسد. این دو ۵ کلین شیت در دربی داشتند و حالا اگر بیرانوند در پرسپولیس بماند و فصل بعد هم عملکردی این چنینی داشته باشد، به رکورد آن ها خواهد رسید.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها