فریرا: تعویض ژاوی کاملا فنی بود

سرمربی پرتغالی السد قطر معتقد است تیمش شایسته عنوان قهرمانی است و قصد دارند در بازی بعدی کار را یکسره کنند .

فریرا: تعویض ژاوی کاملا فنی بود

روز گذشته در ادامه رقابت های لیگ ستارگان قطر و در حساس ترین بازی این هفته دو تیم الدحیل و السد قطردر شهر دوحه به مصاف هم رفتند که دراین دیدار پر برخورد که 7 کارت زرد را به همراه داشت دو تیم در نهایت به نتیجه دو بر دو تساوی دست یافتند تا همچنان اختلاف 4 امتیازی این دو تیم در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ، دست نخورده باقی بماند .


در پایان بازی اسوالدو فریرا سرمربی السد قطر در نشت خبری بعد از بازی ابتدا درخصوص تعویض ژاوی در دقیقه 66 گفت:« این تعوض کاملا فنی بوده است و بیشتر به این جهت بود که ما درمیانه میدان تسلط کافی را پیدا کنیم. این را هم در نظر بگیرید که ژاوی تازه از بند مصدومیت برگشته است و در عین حال او درمدتی که در زمین حضور داشت برای تیم بسیار مفید کار کرده است.»


این سرمربی 72 ساله در ادامه اظهار داشت:« ما به دنبال کسب مقام قهرمانی هستیم و قصد داریم درمقابل تیم الاهلی با کسب یک برد کار را یکسره کنیم تا درحضورهواداران خودمان قهرمانی را جشن بگیریم .»


فرایرا در باره پیروزهای متوالی السد نیز اشاره کرد:« ما در این فصل در یازده بازی متوالی پیروز شده ایم و همچنین با 87 گل زده بیشترین تعداد گل را نسبت به سایر رقبایمان به ثمر رساندیم و به همین جهت فکر می کنم که شایسته عنوان قهرمانی هستیم. »


همانطور که اشاره شد السد قطر در این فصل تا به این جا رکورد 87 گل و تفاضل 63 را به ثبت رسانده است.(میانگین 4.35 گل در هر بازی) و این در حالی است که دومین خط حمله با 49 گل متعلق به الدحیل قطر است .


گفتنی است السد 5 روز دیگر میزبان الاهلی قطر است و در صورت برد در این دیدار می تواند به مقام قهرمانی این فصل دست پیدا کند .

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها