یوونتوس 1-0 امپولی؛ غیبت رونالدو حس نشد

یوونتوس با گل فوق العاده ستاره سیه چرده و جوان خود توانست به یک پیروزی دشوار ولی شیرین دست یافته و یک قدم دیگر به سمت قهرمانی بردارد.

یوونتوس 1-0 امپولی؛ غیبت رونالدو حس نشد

یوونتوس در غیاب رونالدوی مصدوم در ورزشگاه اختصاصی خود میزبانی از امپولی را برعهده داشت. یووه با حاشیه امنیت 15 امتیازی نسبت به ناپولی در صدر قرار داشت و در سوی مقابل امپولی با قرار داشتن در رده 17 برای سقوط نکردن می جنگید.

نیمه اول این بازی، یووه یکی از ضعیف ترین بازی های یک سال اخیر خود را به نمایش گذاشت. تنها در آوریل 2018 برابر ناپولی بود که یووه نتوانسته بود در زمین خود حتی یک شوت داخل چارچوب داشته باشد. در عوض امپولی با 60 درصد مالکیت توپ تیم بهتر زمین بود و روی شوت پای چپ پایاچ در دقایق ابتدایی و سپس دو موقعیت خوب کرونیچ می توانست به گل هم برسد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید. اتفاق تلخ برای یوونتوس، مصدومیت پائولو دیبالا در هنگام گرم کردن بود و اکنون باید دید به بازی با آژاکس خواهد رسید یا خیر.

آلگری یووه را در نیمه دوم متحول کرد و میزبان در 5 دقیقه ابتدایی روی دو شوت برناردسکی بسیار خطرساز ظاهر شد.

دقیقه 60 بازی نیز برناردسکی روی پاس مانژوکیچ صاحب موقعیت خوبی شد ولی ضربه او از درون محوطه جریمه به بالای دروازه رفت. دقیقه 64 شوت خطرناک کانسلو از سمت راست با اختلافی اندک راهی اوت شد.

یوونتوس مزد حملات خود را دقیقه 71 بازی گرفت. مویس کین، پدیده این روزهای فوتبال ایتالیا در بدو ورودش به زمین موفق به گلزنی شد. سانتر کیه لینی در بیرون محوطه جریمه با ضربه سر مانژوکیچ همراه شد و توپ زیر پای کین قرار گرفت تا او هم با یک شوت محکم و استثنایی، دروازه امپولی را باز کند.

یووه دقایق باقیمانده را به خوبی کنترل کرد و در نهایت توانست سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها