اصرار بیرانوند به خورشیدی قبل از واگذاری به خدا!

دروازه‌بان پرسپولیس در روزی که موفق به کلین‌شیت برابر استقلال شد، به دلیل مجادله و اعتراض‌های مستمر به داوری کارت زرد گرفت.

اصرار بیرانوند به خورشیدی قبل از واگذاری به خدا!

برخلاف نیمه دوم دربی 89 که علیرضا بیرانوند حتی یک بار هم به دردسر نیافتاد، در 25 دقیقه ابتدایی علیرضا بیرانوند پنج مهار یا دفع توپ داشت که موجب شد دروازه پرسپولیس بسته بماند، اما نزدیک بود او قبل از رفتن به رختکن دروازه خود را باز شده ببینند که فرصت‌سوزی فرشید اسماعیلی از این اتفاق جلوگیری کرد.

بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن یک سال رویایی، امیدوار به شروع درخشان در سال جدید و در حساس‌ترین مسابقه فصل تیمش بود، اما در دیداری که خطر جدی روی دروازه‌اش خلق نشد، به شکل دیگری حرکت او جلوه کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول به سود استقلال پنالتی اعلام شد که اشکان خورشیدی پس از دو دقیقه مشورت با کمک‌های خود و یک دقیقه اعتراض بازیکنان پرسپولیس، اجازه زدن ضربه را به آبی‌ها داد ولی پس از آنکه ضربه چیپ فرشید اسماعیلی به بیرون رفت، بیرانوند هم از دور صحبتی با داور مسابقه داشت.

بیرانوند که به پنالتی اعلام شده برای استقلال معترض بود و به خورشیدی برای منصرف کردن از تصمیم خود اصرار می‌کرد، با از دست رفتن پنالتی اسماعیلی، از محوطه جریمه خارج شد و از دور به خورشیدی گفت: «او را به خدا واگذار می‌کند!»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها