این چه وقت چیپ زدن بود آقای اسماعیلی!

شاید وقتی که داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، کمتر هوادار استقلالی به گل شدن پنالتی اسماعیلی دلخوش بود. آنها در این لحظه بیشتر منتظر پاتوسی بودند.

این چه وقت چیپ زدن بود آقای اسماعیلی!

پرسپولیس به راحتی آب خوردن حساس ترین دربی ممکن را برد تا گامی بلند بسمت قهرمانی بردارد. پیروزی شیرینی که با کمترین حمله و حداقل گل بدست آمد، درست مثل اغلب نتایج این فصل شاگردان برانکو. کسب هر ۳ امتیاز دربی برگشت، همان قدر که سرخ ها را در صدر جدول از رقیب سنتی و سایر رقبا پیش انداخت، دست استقلالی ها را از رسیدن به جام کوتاه تر کرد. حالا شفر و شاگردانش باید بدانند چاره ای جز جبران این ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا و دو بازی سخت و سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان ندارند وگرنه فصل را با ناکامی مطلق به پایان خواهند برد.


هرچند کیفیت فنی استقلال باوجود غایبین تاثیرگذارش به مراتب بهتر از بازی پرسپولیس بود اما نتیجه گرایی و تجربه بیشتر سرمربی کروات سرخ ها برگ برنده صدرنشین لیگ بود و آنها با یک بازی هوشمندانه، موفق به کسب یک پیروزی بزرگ شدند.


با اینکه هنوز تا پایان فصل امتیازات زیادی باقی مانده اما بعید است آبی های پایتخت، لیگ هجدهم را هم در جایگاهی بهتر از حریف به پایان برسانند چرا که آنها بازیکنان و ستاره هایی مثل فرشید اسماعیلی و علی کریمی و محسن کریمی دارند که بیشتر برای خودشان فوتبال بازی می کنند تا استقلال. بازیکنان بی مسئولیتی که نمی دانند در لحظات سخت چه تصمیمی بگیرند وگرنه کیست که نداند گل کردن پنالتی در دربی مهمتر و ارزشمندتر از تحقیر حریف است.


پس از موفقیت در این دربی، پرسپولیسی ها اگر بتوانند لیگ را با قهرمانی به پایان برسانند، برای قدردانی از اسماعیلی بابت هدیه ۳ امتیازی اش در دربی، می توانند با دسته گل به در خانه او بروند و از هافبک آبی ها، به طور ویژه تشکر کنند تا شاید بعد از این دیگر هیچ فوتبالیست ایرانی با خودخواهی و غرور، دست به کارهای نمایشی بی دلیل و ناموفق نزند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها