میزان پروازهای نوروزی با پایان موج اول سفرها / خرید بلیت با اصالت‌سنجی یا مراجعه به دفاتر معتبر

تعداد پروازهای نوروزی همزمان با پایان موج اول سفرها در هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

میزان پروازهای نوروزی با پایان موج اول سفرها / خرید بلیت با اصالت‌سنجی یا مراجعه به دفاتر معتبر

همزمان با پایان موج اول سفرهای نوروزی بیش از ۹۷۲۶ پرواز نوروزی صورت گرفته که از این تعداد ۶۹۰۶ پرواز داخلی و ۲۸۲۰ پرواز خارجی بوده است.

رضا جعفرزاده - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری - با بیان این‌که فرودگاه امام خمینی (ره) با انجام ۱۸۹۱ پرواز بالاترین حجم پروازهای بین‌المللی و فرودگاه مهرآباد با انجام روزانه ۳۰۰ تا ۳۸۰ پرواز ورودی و خروجی در این ایام، بیش‌ترین سرویس‌دهی در پروازهای داخلی را ارائه کرده‌اند.

فرودگاه‌های مناطق سیل زده در این ایام فعال بوده و سرویس‌های لازم را ارائه کرده‌اند و روزانه به‌طور متوسط ۶۵۰ تا ۸۲۴ پرواز در بخش هوایی ایران انجام شده که بیشتر پروازها به لحاظ آغاز موج بازگشت مسافران در روز هفتم فروردین بوده است.

تاکید می‌شود افرادی که بخش هوایی را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند، برای خرید بلیت از طریق مراکز معتبر اعم از دفاتر و ۱۵۰ سایت دارای مجوز که لیست آن‌ها روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است، اقدام کنند.

علاوه بر این مسافران می‌توانند از طریق سامانه اصالت‌سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی از چگونگی اعتبار بلیت خود مطمئن شوند و هرگونه تخلف را ابتدا از طریق شماره تلفن‌های شرکت‌های هواپیمایی ارائه شده توسط این سازمان و در نهایت از طریق سایت سازمان گزارش کنند تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها