گرامی: دیشب تا صبح از ناراحتی نخوابیدم

مدافع تیم پارس جنوبی جم می گوید در صحنه گل پدیده پایش سر خورده و نتوانسته مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

گرامی: دیشب تا صبح از ناراحتی نخوابیدم

یکی از نادر ترین اتفاقات فوتبالی روز گذشته در دیدار پدیده مشهد و پارس جنوبی جم رخ داد؛ جایی که بعد از اخراج احمد گوهری دروازه بان پارسی ها در اولین دقیقه از وقت های اضافه فریبرز گرامی مدافع این تیم به دلیل پایان تعویض ها لباس دروازه بانی پوشید و درون چارچوب قرار گرفت و البته نتوانست مانع از گلی شود که در دقیقه 5+90 وارد دروازه اش شد.


گرامی در توضیح این اتفاق عجیب به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من هنوز گیج هستم؛ هنوز هم به طور دقیق نمی دانم چه اتفاقی افتاد. اصلا نمی دانم چه شد که من رفتم درون دروازه قرار گرفتم. وقتی توپ ارسال شد، ضربه سر آرام زده شد و می توانستم توپ را بگیرم اما اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می شوید که سُر خوردم و هرچه تلاش کردم به توپ نرسیدم.


وی ادامه داد: این اتفاق در فوتبال شاید هر 20 سال یکبار تکرار شود. بدشانسی عجیبی آوردیم. اینطور باختن واقعا مساله عادی ای نیست. ما در طول بازی کاملا سوار بر توپ و میدان بودیم و حقمان برد مقابل پدیده بود اما در یک لحظه همه چیز عوض شد.


مدافع پارس جنوبی همچنین گفت: طبیعی است پست من دروازه بانی نیست و نمی توانم مثل دروازه بان های حرفه ای کار کنم، اما واقعا حسرت می خورم که چرا نتوانستم آن توپ را بگیرم. به خدا قسم آنقدر ناراحت بودم که دیشب تا صبح نتوانستم بخوابم. همه ما ناراحت هستیم، چون اینطور باختن حقمان نبود. با این حال همه چیز را به قسمت می سپریم و حتما حکمتی در این شکست بوده است.


گرامی در پایان افزود: هرچه سریع تر باید اتفاقات این بازی را فراموش کنیم. باید به فکر بازی بعدی با استقلال خوزستان باشیم و هرچه در توان داریم، بگذاریم تا مسابقات بعدی را با برد پشت سر بگذاریم و این شکست را فراموش کنیم. انشاالله هواداران خوبمان هم حمایت کنند تا بتوانیم از بازی با استقلال خوزستان بار دیگر روی دور موفقیت و برد بیفتیم و بیشتر از این شرمنده آنها نشویم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها