‌سیلاب به برخی امامزادگان مازندران آسیب وارد کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در استان، گفت: سیلاب به برخی امامزادگان مازندران آسیب وارد کرد.

‌سیلاب به برخی امامزادگان مازندران آسیب وارد کرد

حجت الاسلام حجت الله حیدری جناسمی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران، اظهار داشت: حضور مردم و مسافران در این اماکن مذهبی نوروز امسال پررنگ بوده است.

وی افزود: خیمه‌های معرفت در کنار امامزادگان در قالب پاسخگویی به شبهات دینی، غرفه‌های کودکان و نقاشی فعال شده و مردم در سطح استان استقبال خوبی از طرح‌های آرامش بهاری صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف در ایام نوروز تعطیلات نداشته است، تصریح کرد: ساماندهی و پذیرایی از مسافران در مساجد بین راهی در موقوفات استان ادامه دارد.

حیدری با بیان اینکه 411 هزار زائر از 27 اسفند تا 9 فروردین در امامزادگان استان مشرف شدند، افزود: در ایام نوروز ثبت نام مسافران نوروزی در طرح‌های آرامش بهاری استان به استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه مسابقات فرهنگی را در سطح بقاع متبرکه استان برگزار کردیم، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقاف مازندران در بقاع متبرکه مازندران در ایام سال ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در استان، گفت: اوقاف در این زمینه به کمک سیل‌زدگان آمده و به میزان 5 هزار فقره اقلام غذایی به مردم نیازمند مناطق آسیب دیده ناشی از سیل در مازندران توزیع شده است.

حیدری با بیان اینکه هنوز گزارش کامل از آسیب سیل به امامزادگان استان تکمیل نشده است، گفت: قطعا تعدادی از اماکن و امامزادگان مازندران در موضوع سیل آسیب دیده و نیاز به بازسازی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از کمک این اداره کل به سیل‌زدگان استان گلستان در قالب ارسال اقلام غذایی خبر داد و افزود: فردا محموله ای اقلام غذایی از مازندران به گمیشان گلستان ارسال می‌شود.

وی با اعلام اینکه حضور مسئولان استان در سیلاب پررنگ بوده است، گفت: امیدواریم مسئولان به وعده‌های خود در رفع مشکلات مردم سیل‌زده متعهد شود.

حیدری با اشاره به اینکه همه آحاد ملت ایران در کمک به سیل‌زدگان شمال کشور حضور یافتند، افزود: مشارکت و همدلی مردم و مسئولان سبب نقش برآب شدن توطئه‌های استکباری برای ایجاد نفاق شده است.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها