اخراج یک مربی دیگر از پدیده

در حالی مربی دروازه بان های پدیده در جریان دیدار قبلی از بازی اخراج شده بود، ساکت الهامی نیز مجبور به ترک نیمکت تیمش در دقایق پایانی بازی دیروز شد.

اخراج یک مربی دیگر از پدیده

به گزارش مشهد فوری ، نیمکت تیم پدیده در جریان دیدار دیروز این تیم برابر پارس جنوبی جم یکی از مربیان خود را اخراج شده دید. این اتفاق در حالی می‌افتد که یحیی گل محمدی نیز از ابتدای لیگ تاکنون طعم اخراج شده توسط داور و انتقال روی سکوها را چشیده بود این بار نوبت به یکی از دستیاران وی شد اما نکته جالب توجه در این باره، اخراج دومین مربی پدیده برای دومین بازی پیاپی بود.

در حالی که در بازی قبلی داوود فنایی مربی دروازه بانان تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد در بازی دیروز و در دقایق پایانی ساکت الهامی نیز دستور اخراج خود را از داور گرفت تا به عنوان دومین کمک یحیی که به صورت پیاپی از زمین اخراج می‌شود به روی سکوها برود.

در حالی که بازی در دقیقه 7+90 در پیش بود اعلام یک خطا و از سوی فغانی پشت محوطه جریمه پدیده باعث شد تا نیمکت‌نشینان میزبان به داور اعتراض کنند و در این میان علی رضا فغانی پس از دیدن نیمکت پدیده و احتمالا کمک داور چهارم، به سوی نیمکت بیاید و ساکت الهامی را از زمین اخراج کند اخراجی که با امتناع دستیار گل محمدی به خروج از زمین روبرو شده بود اما در هر صورت ساکت الهامی راضی شد تا از زمین خارج شود و بازی ثانیه های پایانی خود را پشت سر بگذارد.

مربی پدیده معتقد بود حرکتی نکرده و یا حرفی به زبان نیاورده تا مستحق اخراج باشد و پس از دستور داور به سوی او رفت تا دلیل اخراج خود را بفهمد، دلیلی که از سوی فغانی اعلام نشد.

منبع: ورزش3

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها