ورود وخروج حدود ١٧٣ هزار خودروی مسافران نوروزی به جزایر قشم و کیش

سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان از انجام تشریفات گمرکی ورود و خروج (کران بری) حدود ١٧٣ هزار خودروی مسافران نوروزی به جزایر قشم و کیش خبر داد.

ورود وخروج حدود ١٧٣ هزار خودروی مسافران نوروزی به جزایر قشم و کیش

حسین سعیدی اظهار داشت: تا صبح امروز (هشتم فروردین) بیش از ٩٣ هزار دستگاه خودروی مسافران نوروزی از مسیر دریایی بندر پهل به جزیره قشم وارد و ٦٣ هزار خودرو نیز از بندر لافت قشم به سرزمین اصلی باز گشته اند.

سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان افزود: در این مدت همچنین بیش از ١١ هزار دستگاه خودروی مسافران نوروزی از مسیرهای بندرلنگه، بندر چارک و بندر آفتاب با رویه کران بری (کاپوتاژ) به جزیره کیش وارد و خروجی خودروها از این جزیره حدود ٦٠٠٠ دستگاه بوده که عملیات نظارت بر فرآیند ورود و خروج خودرهای مسافران توسط گمرکات مستقر در این بنادر انجام شده است.

سعیدی افزود: علاوه بر آمار یاد شده، در این مدت حدود ٩١ هزار مسافر از مسیر دریایی (بندر شهید حقانی بندرعباس) و مسیر هوایی (فرودگاه قشم) به این جزیره وارد شده و حدود ٨٠ هزار نفر مسافر نیز خروجی مسافران نوروزی جزیره قشم بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت آمار ورودی مسافران نوروزی از مسیر دریایی (بندرلنگه، چارک و آفتاب) و مسیر هوایی به جزیره کیش حدود ١٥٢ هزار نفر و خروجی مسافران از اسکله مسافری و فرودگاه بین المللی کیش: بیش از ١٠٨ هزار نفر بوده است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها