اومتیتی در لیست امری و ارسنال

امری در تابستان به دنبال جذب پنج بازیکن جدید است.

اومتیتی در لیست امری و ارسنال

ایندیپدنت در آخرین گزارش خود مدعی شده است آرسنال قصد دارد در تابستان پنج بازیکن جدید جذب کند که در لیست بازیکنان مدنظر امری، نام هایی چون آلابا و اومتیتی مشاهده می شود.

سران آرسنال برای آن که تیم شان بتواند فصل بعد برای قهرمانی در لیگ بجنگد، قصد دارند تا 5 بازیکن در تابستان 2019 جذب کنند و بر همین اساس چشم به نام های بزرگی دوخته اند. هرچند اومتیتی و آلابا هر دو در فصول اخیر جزو بازیکنان ترکیب ثابت تیم هایشان بوده اند ولی این امید وجود دارد که تغییر شرایط در بارسلونا و بایرن مونیخ، موجب شود آرسنال بتواند این دو را جذب کند.

بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان خانه تکانی بزرگی را صورت دهد و می خواهد با صرف 300 میلیون یورو تغییرات عظیمی در ترکیب خود ایجاد کند و این به معنای خروج چند ستاره قدیمی تیم خواهد بود. هرچند بعید است بایرن مونیخ به راحتی آلابا را از دست بدهد ولی این احساس وجود دارد که بایرن حاضر به حضور پای میز مذاکره است. این در حالی است که آلابا خود نیز چند روز قبل عنوان کرده بود در کودکی طرفدار تیم آرسنال بوده است.

بارسلونا هم به دنبال پایین آوردن میزان دستمزدهای بازیکنان است تا موقعیت برای جذب بازیکنان جدید هم فراهم شود. ضمن اینکه آنها به جذب دی لیخت هم علاقه دارند. در عین حال نباید فراموش کرد که در فصل جاری حضور کلمنت لنگلت باعث شده فضا برای حضور اومتیتی در ترکیب بارسا، محدود شود.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها