ونگر به درد پاریس نمی‌خورد

امانوئل پتی، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال می‌گوید آرسن ونگر برای سرمربی‌گری یا پست مدیر ورزشی در PSG و رفع مشکل این تیم که آن را نبود اقتدار کافی می‌داند، گزینه مناسبی نیست.

ونگر به درد پاریس نمی‌خورد

درحالیکه شایعاتی درباره احتمال منصوب شدن آرسن ونگر، سرمربی سابق و افسانه‌ای باشگاه آرسنال به عنوان سرمربی یا مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مطرح شده، امانوئل پتی، ستاره سابق فوتبال فرانسه که در باشگاه آرسنال سابقه بازی زیر نظر آرسن ونگر را دارد می‌گوید مشکل اصلی PSG که مدیران باشگاه را به فکر تغییر سرمربی انداخته، نبود اقتدار لازم در تیم است و به همین علت آرسن ونگر نمی‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت پاریسی‌ها باشد.

ونگر از زمانی که در پایان فصل گذشته، بعد از سالها، یعنی دقیقاً بعد از 22سال هدایت توپچی‌ها، با آرسنال خداحافظی کرد تا امروز بدون تیم است.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال منصوب شدن ونگر به عنوان سرمربی یا مدیر ورزشی PSG مطرح شده ولی گزینه‌ای که احتمال آن بیشتر به نظر می‌رسد جانشینی آرسن ونگر به جای آنترو هنریک به عنوان مدیر ورزشی باشگاه پاریسی است.

اما پتی که در زمان بازی در آرسنال شاگرد ونگر بوده می‌گوید ونگر برای تیمی مثل پاری سن ژرمن که به نظر می‌رسد ستاره‌هایی مثل نیمار و امباپه هدایتش می‌کنند گزینه مناسبی نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها