جریمه عجیب در لیگ اروپا: بستن بخشی از ورزشگاه

باشگاه اسلاویا پراگ در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در حالی به مصاف چلسی خواهد رفت که به دلیل تنبیه شدن از سوی یوفا بخش‌هایی از ورزشگاه خانگی‌اش بسته خواهد بود.

جریمه عجیب در لیگ اروپا: بستن بخشی از ورزشگاه

به دلیل اتفاقاتی که در مرحله قبلی لیگ اروپا در استادیوم خانگی اسلاویا پراگ اتفاق افتاد، به حکم یوفا این تیم جمهوری چک در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که ماه آینده در مقابل چلسی انجام خواهد داد، در حالی به میدان می‌رود که بخش‌هایی از ورزشگاه خانگی‌اش بسته خواهد بود.

این تنبیه که از سوی یوفا اعمال شده به دلیل اتفاقاتی است که در بازی اسلاویا پراگ و خنک بلژیک در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتها در روز چهاردهم فوریه در استادیوم خانگی این باشگاه جمهوری چک روی داده است. در جریان این اتفاق‌ها، وسایل آتش‌بازی و انواع و اقسام اشیا به درون زمین پرتاب شده و بین هواداران دو تیم درگیری‌هایی رخ داده بود.

کمیته اخلاق و انضباطی یوفا در حکم خود اعلام کرده که در بازی رفت دو تیم اسلاویا پراگ و چلسی که روز یازدهم آوریل به میزبانی باشگاه چک برگزار می‌شود، بخش‌هایی از ورزشگاه خانگی اسلاویا پراگ، استادیوم سینوبو در شهر پراگ، باید بسته شده و از حضور تماشاچی‌ در آن ممانعت به عمل آید. یوفا علاوه بر این اسلاویا پراگ را 32هزار یورو جریمه نقدی کرده است.

اما باشگاه خنک بلژیک هم به دلیل پرتاب اشیای مختلف و وسایل آتش‌بازی به درون زمین، از سوی یوفا 20هزار یورو جریمه شده است.

جالب اینجا است که چلسی هم به دلیل هجوم هوادارانش به درون زمین در جریان بازی با مالموی سوئد در روز 21 فوریه از سوی یوفا با جریمه مواجه شده است. جریمه چلسی یک جریمه نقدی 5هزار یورویی بوده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها