لوریس چکناواریان:

فکر کنیم فروردین امسال تولد همه ماست/ تصمیم بگیریم به معنای واقعی «ما» شویم

لوریس چکناواریان می‌گوید: همه ما گرفتار هستیم. هر کسی به نحوی با مشکلات روزمره دست و پنجه نرم می‌کند. اما چرا به بهانه عید با هم نباشیم و برای حال خوب خودمان تلاش نکنیم.

فکر کنیم فروردین امسال تولد همه ماست/ تصمیم بگیریم به معنای واقعی «ما» شویم

این سرزمین چند هزار ساله بالا و پایین بسیار داشته امروز درگیر موضوعاتی هستیم که فقط به دست شخص شخص خودمان حل می‌شود.

آرزوی لوریس چکناواریان این است که از خیابان‌های این شهر همواره صدای موسیقی به گوش برسد. چکناواریان پیشنهاد می‌دهد که عید نوروز سال 98 را مانند یک تولد همگانی برگزار کنیم، یعنی این تولد را متعلق به خودمان بدانیم و همگی از نو دوباره شروع کنیم.

لوریس چکناواریان ضمن تبریک عید نوروز به اعتمادآنلاین گفت: «در سال نو قرار است که همه چیز نو شود. تولد طبیعت همواره با شادی و سرور همراه است. فرقی نمی‌کند که شما مسیحی باشید یا مسلمان، همه ما در کنار هم خواهیم بود. هر سال نزدیک عید که می‌شود بسیاری از دوستان به من زنگ می‌زنند و می‌گویند فلانی پیغامی برای سال جدید داری یا نه، من هم هر سال موضوعاتی را مطرح می‌کنم، اما امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و پیغام من هم فرق دارد. به همین دلیل هم پیشنهادی در این باره دارم. دوست دارم به مردم بگویم فکر کنند که امسال اول فروردین تولد همه ما است. یعنی بیایید همه برای هم یک جشن تولد عمومی برگزار کنیم تا شاید حال همه ما خوب شود.»

چکناواریان ادامه داد: «همه گرفتار هستیم. هر کسی به نحوی با مشکلات روزمره دست و پنجه نرم می‌کند، اما چرا به بهانه عید با هم نباشیم و برای حال خوب خودمان تلاش نکنیم؟ این سرزمین چندهزار ساله بالا و پایین بسیار داشته است. امروز درگیر موضوعاتی هستیم که فقط به دست شخص ما حل می‌شود. هیچگاه به کلمه «ما» به اندازه‌ای که باید توجه نکردیم. پس تصمیم بگیریم که به معنای واقعی «ما» شویم. آرزوی من این است که خداوند قدرت فراموشی به مردم بدهد تا بتوانیم از نو آغاز کنیم.»

چکناواریان درباره موسیقی و دغدغه‌هایش در این حوزه گفت: «بزرگ‌ترین مشکل موسیقی و وزارت ارشاد امروز معضل کمبود منابع مالی است. هر چقدر موسیقی ضعیف‌تر شود آسیب آن در سطح جامعه بروز بیشتری پیدا می‌کند. ارکستر‌های ما باید فعال باشد. امیدوارم شهروندان این شهر در خیابان‌ها صدای موسیقی بشنوند. موسیقی زندگی افراد را تغییر می‌دهد.»

منبع: اعتماد آنلاین

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • اردواس
    0

    چکنواریان امید است به فروردینماه قبل از انقلاب برگردیم مردم بی گناه این کشور خیری ندیدند

    نظرات شما -
    • عالی
      0

      عالی

  • انشناس
    0

    شما چن سال دارین می گین برگدیم ب قبل از انقلاب شماهاچمیدانید ازگشنیا مردم از شپش هالا هرکی یک ماشین در خانهاهست

  • ابادز
    0

    سلام حوب است

  • محمد
    0

    شنیدن کی بود مانند دیدن... آنهم از چه نگاهی...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها