نبردی با برنده مشخص!

سه دروازه‌بان سرخ‌های پایتخت نبرد تمرینی سختی زیر نظر پانادیچ پشت سر می‌گذارند. مسابقه‌ای که برنده تقریبا مشخصی برای بازی در دربی دارد.

نبردی با برنده مشخص!

یکی حساس‌ترین دربی‌های چند فصل اخیر روز شنبه برگزار می‌شود و سرخ‌ها برای حفظ صدر و آبی‌ها برای صعود به رتبه اول بعد از سه سال تلاش می‌کنند و برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. همه این‌ها به کنار نباید از حساسیت همیشگی بین آن‌ها و کسب محبوبیت بین هواداران در صورت کسب برد گذشت و همین، شهرآورد تهران را به دیداری برای مرگ و زندگی تبدیل کرده است.

از همین رو تمرینات پرسپولیس جدی‌تر از قبل زیر نظر کادر کروات برگزار می‌شود و بازیکنان در خطوط مختلف پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات خوب و به موقع برای دربی حساس آماده می‌شوند. سه دروازه‌بان سرخ‌ها از جمله بیرانوند، رادوشویچ و درویشوند نبرد و ماراتن سخت را تحت نظر پانادیچ پشت سر می‌گذارند. بیرانوند که سالی فوق العاده را در پرسپولیس و تیم ملی تجربه کرده حالا به دنبال ادامه این روند در سال ۹۸ و استارت خوردنش از دربی است و بسیار جدی کار خود را پیدا می‌کند. رادوشویچ هم که در آخرین دیدار سال ۹۷ مقابل سپیدرود یک تنه در نیمه دوم پرسپولیس را در بازی نگه داشت امیدوار است با واسطه همان درخشش اولین دربی خود را تجربه کند. دو گزینه اصلی برای حفاظت از قفس توری قرمز‌ها که دست برانکو را بازتر از همیشه می‌گذارد.

البته با توجه به حساسیت موجود به احتمال بسیار فراوان باز هم علیرضا بیرانوند به مانند همیشه شماره یک پرسپولیس خواهد بود و کادر فنی انتخابی جز او نخواهد داشت. برانکو‌ برای موفقیت در این جنگ حساس حساب ویژه‌ای بر روی سربازش بر روی خط دروازه حساب کرده و با توجه به مرور گذشته از اعتماد به بیرانوند ضرری نکرده است و از حالا باید او را برنده این نبرد سخت در تمرینات بدانیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها