اجاره‌های لاکچری برای یک شب اقامت در ویلا‌های شمال/از شبی ۴۰۰ هزار تا ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان!

شمال کشور به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد در تعطیلات نوروز مقصد مسافران زیادی است.

اجاره‌های لاکچری برای یک شب اقامت در ویلا‌های شمال/از شبی ۴۰۰ هزار تا ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان!

با آغاز سال جدید و شروع سفر‌های نوروزی به استان‌های مختلف بازار هتل و محل‌های اقامتی رونق خاصی می‌گیرد.

مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، طبیعت زیبا و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد در تعطیلات نوروز مقصد مسافران زیادی است به همین دلیل کسب و کار اجاره مکان‌های اقامتی پر رونق است.

اجاره های لاکچری برای یک شب اقامت در ویلا‌های شمال/از شبی 400 هزار تا 3 میلیون 500 هزار تومان!

البته این پر رونقی برای اجاره برخی واحد‌ها با اجاره‌های عجیب و غریبی همراه است و متصدیان آن به دلیل حضور انبوه مسافران نرخ‌های بالایی را برای این اماکن قرار می‌دهند.

در نگاه اول در ورودی‌های شهر‌های شمالی به افراد تابلو به دست و کیوسک‌هایی بر می‌خورید که اقدام به اجاره دادن مکان‌های اقامتی می‌کنند.

اما، نکته اصلی اینجا است که هیچ نرخ مصوبی برای اجاره این مکان‌ها وجود ندارد و افراد بر اساس سلیقه و امکانات مکان موردنظر نسبت به تعیین قیمت اقدام می‌کنند که البته در روز‌هایی که حجم مسافر زیاد باشد قیمت‌ها بیشتر خواهد بود.

قیمت‌هایی که از ۴۰۰ هزار تومان آغاز و تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

گزارش میدانی خبرنگار حاکی است، اجاره هرشب یک واحد اقامتی (ویلا) با متراژ ۹۰ متر دوخوابه چهار تخته از ۸۰۰هزار تومان تا یک میلیون تومان، اجاره واحد اقامتی (ویلا) ساحلی با متراژ ۱۲۰متر با سه خواب یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۹۰متری دو خوابه جنگلی ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

البته واحد‌های ارزان‌تر با متراژ و قیمت‌های کمتر نیز اجاره داده می‌شود که امکانات کمتری دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها