فینالیست برنامه عصر جدید پدیده جشنواره موسیقی جوان بود

فینالیست دوازدهمین قسمت از برنامه عصر جدید، در چهار سالگی پدیده جشنواره موسیقی جوان بوده است.

فینالیست برنامه عصر جدید پدیده جشنواره موسیقی جوان بود

برنامه «عصر جدید» در قسمت دوازدهمش شرکت کننده ای داشت که به عنوان خواننده در این برنامه و مسابقه اش شرکت کرده بود. «رحمان» برخلاف دیگر شرکت کنندگان این برنامه آوازی در قالب یکی از دستگاه های موسیقی ایرانی اجرا کرد. شعر این آواز از سروده های استاد سخن سعدی بود.

تسلط «رحمان» بر آواز خواندنش که با تکنوازی پیانو همراه بود، داوران را مجاب به دادن چهار رای مثبت کرد تا او در قسمت دوازدهمِ این برنامه فینالیست شود.

اما پیشینه این خواننده چیست و چه عاملی باعث پیشرفتش شده است.

این خواننده جوان در سال 1379 به عنوان پدیده ی جشنواره موسیقی جوان شناخته شده بود. جشنواره موسیقی جوان که چند سالی است به صورت ملی برگزار می شود، هر سال شاهد حضور بزرگان عرصه موسیقی به عنوان داوران این جشنواره است. این جشنواره در سال جدید یعنی 1398 سیزدهمین دوره اش را برگزار خواهد کرد.

جشنواره موسیقی جوان تنها جشنواره ای است که در ایران برگزار می شود و در آن تقریبا تمام بزرگان عرصه موسیقی حضوری فعال دارند. چهره های شناخته شده موسیقی ایرانی هر سال به عنوان داور به این جشنواره می آیند، چرا که معتقدند این جشنواره آینده موسیقی ایران را تضمین خواهد کرد.

حضور کسی مانند «رحمان تک دهقان» در برنامه عصر جدید و اجرای مسلطش نشان داد که برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان می توانند آینده موسیقی ایران را تضمین کنند. «رحمان» در چهار سالگی و حدود نوزده سال پیش به عنوان پدیده جشنواره موسیقی جوان انتخاب شده بود و اکنون در بیست و سه سالگی اجرایی را به نمایش گذاشت که آریا عظیی نژاد را مجاب کرد که به او پیشنهاد همکاری بدهد.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها