هروه رنار: بد بودیم؛ این بازی را فراموش می‌کنیم

  هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش، بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل آرژانتین از بازی تیمش انتقاد کرد و گفت مراکش این بازی را فراموش خواهد کرد و به جام ملتهای آفریقا چشم خواهد دوخت.

هروه رنار: بد بودیم؛ این بازی را فراموش می‌کنیم

تیم ملی مراکش دیروز در شهر طنجه این کشور در یک بازی دوستانه، در آستانه حضور در جام ملتهای آفریقا که در مصر برگزار خواهد شد، به مصاف آرژانتین رفت و با تک‌گل آنخل کورئا بازی را با نتیجه 1-0 به حریق قدرتمندش واگذار کرد. هروه رنار، سرمربی مراکش بعد از بازی از نمایش تیمش و از کل آنچه در بازی مقابل آرژانتین اتفاق افتاد انتقاد کرد.

هروه رنار گفت:" برای اولین بار وقتی بعد از بازی به رختکن رفتم اصلاً نمی‌دانستم چه به بازیکنانم بگویم چون ما اصلا بازی نکردیم. این بازی بیشتر شبیه جنگ و کشتی بود تا فوتبال".

سرمربی نام‌آشنای مراکش که شایعاتی درباره منصوب شدنش به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان وجود دارد، در ادامه صحبت‌هایش گفت:" علاوه بر این، در بازی امروز باد شدیدی می‌وزید که عملاً امکان ارائه یک بازی زیبا را از بین برده بود. ما در هر صورت این بازی را فراموش می‌کنیم و از همین لحظه به بازی‌های آینده و به خصوص جام ملتهای آفریقا فکر خواهیم کرد".

رنار در ادامه در پاسخ به سوال‌هایی درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت:" مراکش 38 میلیون نفر جمعیت دارد. ممکن است 60درصد یک نظر داشته باشند، 20 درصد یک نظر و 10 درصد نظر دیگری داشته باشند ولی در نهایت سرمربی تیم ملی است که تصمیم می‌گیرد. من با کمال تواضع می‌گویم که اندک تجربه من به عنوان سرمربی تیم ملی به من این حق را می‌دهد که بازیکنانم را انتخاب کنم".

رنار درباره شانس تیمش در جام ملتهای آفریقا گفت:" من بازیکنان بی‌نظیری دارم که به آنها اعتماد دارم و می‌توانم بگویم که آنها هم به من اعتماد دارند و این یک رابطه دوطرفه است. من معتقدم بزرگترین موفقیت فوتبالی من در این کشور بوده است".

رنار اما در حساس‌ترین بخش صحبت‌هایش که برای ما جذاب خواهد بود در پاسخ به سوالی درباره سرنوشتش بعد از جام ملتهای آفریقا درحالیکه تا سال 2022 با فدراسیون فوتبال مراکش قرارداد دارد گفت:" باید ببینیم بعد از جام ملتهای آفریقا چه پیش می‌آید. امروز نمی‌خواهم در این باره چیزی بگویم. ولی به زودی همه چیز روشن خواهد شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها