سرمربی برزیل: وینیسیوس باید در رئال خوب بازی کند

تیته، سرمربی برزیل درباره وینیسیوس، ستاره رئال مادرید گفت او با عدم حضور در بازی‌های دوستانه برزیل مقابل پاناما و جمهوری چک فرصت خوبی را برای حضور در کوپا آمریکا از دست داده است.

سرمربی برزیل: وینیسیوس باید در رئال خوب بازی کند

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از پیروزی 3-1 این تیم مقابل جمهوری چک در بازی دوستانه‌ای که دیروز انجام شد در مورد وینیسیوس، ستاره جوان رئال مادرید گفت او به دلیل عدم حضور در بازی‌های دوستانه مقابل پاناما و جمهوری چک، فرصت خوبی را از دست داده و اگر می‌خواهد در کوپا آمریکا با پیراهن برزیل به میدان برود باید در رئال مادرید خوب بازی کند.

ابتدا قرار بود وینیسیوس در دو بازی دوستانه برزیل مقابل پاناما و جمهوری چک به میدان برود ولی او در آستانه این دو بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا این دو بازی را از دست داد تا حالا با توجه به صحبت‌های تیته، حضورش در رقابتهای کوپا آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

وینیسیوس تا اوایل ماه مه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و این در حالی است که کوپا آمریکا در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

تیته به خبرنگاران گفت:" وینیسیوس فرصت خوبی را از دست داد و این دو بازی می‌توانست برایش فرصت مهمی باشد. به همین علت او باید در باشگاهش خیلی خوب بازی کند تا جایگاهش در تیم ملی تثبیت‌شده باشد".

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" من به وینیسیوس و نرس می‌گویم در باشگاه‌هایتان خیلی خوب بازی کنید. ما شما را زیر نظر خواهیم داشت و با شما همراه خواهیم بود ولی بدانید که بازی‌های باشگاهی شما در تصمیم نهایی ما بسیار موثر خواهد بود".


2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها