ژسوس: دفاع شش نفره چک کار برزیل را سخت کرد

گابریل ژسوس که برزیل با دو گل او به بازی برگشت و موفق شد جمهوری چک را 3-1 شکست دهد معتقد است تغییرات تیته در ترکیب برزیل عامل اصلی نمایش نه چندان خوب برزیلی‌ها در این بازی بوده.  

ژسوس: دفاع شش نفره چک کار برزیل را سخت کرد

سرمربی برزیل، تیته، دیروز در خاک جمهوری چک، تیمش را با شش تغییر نسبت به بازی روز شنبه در مقابل پاناما که با تساوی شگفت‌انگیز 1-1 به پایان رسید بود، روانه میدان کرد. از ترکیب برزیل مقابل پاناما، تنها کاسمیرو، لوکاس پاکوئتا، فیلیپ کوتینیو، ریکارلیسون و روبرتو فیرمینو در ترکیب باقی مانده بودند و باقی نفرات جدیداً به ترکیب اضافه شده بودند.

تیته قبل از بازی دیشب در پراگ گفته بود که با وجود نمایش بد مقابل پاناما قصد دارد به ترکیب تهاجمی‌اش دست نزند اما زمانی که برزیل نیمه اول را با شکست 1-0 به رختکن رفت تصمیم گرفت دست به تغییرات بیشتر بزند. ابتدا روبرتو فیرمینو گل تساوی را با فرصت‌طلبی به ثمر رساند و سپس گابریل ژسوس که در دقیقه 72 جانشین کوتینیو شده بود دو گل دیرهنگام برای برزیلی‌ها زد تا یک پیروزی شیرین در آخرین دقایق نصیب تیمش کند.

ژسوس بعد از بازی گفت:" به نظرم امروز خوب بازی کردیم. وقتی تیم این همه تغییر می‌کند خوب کار کردن ساده نیست. ما در هماهنگی مشکل داشتیم ولی ما برزیل هستیم و بر هر مشکلی غلبه می‌کنیم".

ستاره برزیل در پراگ در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در نیمه دوم توانستیم فرصت‌های بیشتری خلق کنیم و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم. ما همه از این پیروزی خوشحالیم".

ژسوس در ادامه گفت:" تیم حریف بعضی وقتها خوب دفاع می‌کرد، همانطور که پاناما جلوی ما دفاع خوبی انجام داد. ما می‌توانستیم امروز فرصت‌های بیشتری خلق کنیم و بیشتر حمله کنیم ولی من در انگلیس به بازی در مقابل دفاع پنج‌نفره عادت دارم درحالیکه چک در نیمه دوم با شش نفر دفاع می‌کرد. این کار را سخت می‌کند چون ما به این شرایط عادت نداریم ولی به هر حال توانستیم موفق شویم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها