الدحیل آماده دیدار مرگ و زندگی با السد

شاگردان روی فاریا تمرینات خود را برای بازی مرگ و زندگی با السد انجام می‌دهند و در انتظار بازگشتند دو ستاره خود هستند.

الدحیل آماده دیدار مرگ و زندگی با السد

شنبه هفته آینده دیداری مرگ و زندگی در لیگ ستارگان قطر انجام می‌شود و السد و الدحیل بازی حساس فصل را انجام می‌دهند. شاگردان فریرا با ۵۰ امتیاز در رده اول جدول قرار دارند و سرخ‌های دوحه با ۴۶ امتیاز رده دوم را مال خود کرده‌اند.

به همین دلیل تمرینات الدحیل زیر نظر روی فاریا برگزار می‌شود و قرار است تا پنجشنبه مهدی بن عطیه و ناکاجیما و هم‌چنین بازیکنان تیم ملی المپیک به آن‌ها اضافه شوند. این تیم پرافتخار قطری تلاش می‌کند تا با پیروزی در این دیدار امیدهای خود برای قهرمانی را زنده کند و کار را به هفته‌های آخر بکشاند. از طرفی السد هم هدفی جز پیروزی در این مسابقه و مسجل کردن قهرمانی‌اش بعد از پنج سال ندارد.

قرار است تمرینات الدحیل از امروز به نوبت بعد از ظهر موکول شده و تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند و آن‌ها سپس با برپایی اردو در هتل ازدان دوحه با برگزاری اردویی داخلی درست در شب قبل از مسابقه، آماده جدال سخت با السد شوند.

الدحیل در پنج سال اخیر با قدرت قهرمانی‌های متوالی را در لیگ‌ ستارگان قطر به دست آورده است اما در لیگ جاری قافیه را به رقیب سنتی خود واگذار کرده و حالا در رده دوم قرار دارد. شاگردان روی فاریا بعد از السد دو بازی آخر را برابر الخریطیات و العربی انجام می‌دهند و صدرنشین حال حاضر هم با الاهلی و ام صلال مسابقه می‌دهد و باید دید این ماراتن در نهایت به نفع کدام تیم به اتمام می‌رسد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها