سوگلی شفر ستاره دربی می شود؟

بازیکن محبوب سرمربی استقلال در بازی با پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم خواهد بود، بازیکنی که می تواند گره بازی را با شوت و پاس های بلندش باز کند.

سوگلی شفر ستاره دربی می شود؟

به گفته بسیاری از بازیکنان استقلال فرشید باقری هم اکنون محبوب ترین بازیکن شفر است و سرمربی استقلال اعتقاد بسیار زیادی به این بازیکن کرمانی تیمش دارد.

فرشید باقری بازیکنی است که در طول دو سال و نیم حضور در استقلال قابلیتهای فوتبالش به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده و حالا به یکی از موثرترین و مهم‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است، او که در روزهای ابتدایی حضورش در جمع آبی پوشان فوتبال ساده‌ی بازی می‌کرد حالا قابلیت های همچون شوت های از راه دور و یا پاس های بلند به دست آورده است که این موضوع باعث شده شفر بسیار به این بازیکن علاقه مند باشد و به هیچ عنوان به جای او را در ترکیب اصلی دست نزند.

فرشید باقری بدون تردید در کنار علی کریمی در بازی با پرسپولیس در پست هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت اما احتمالا از سوی سرمربی استقلال این اجازه را دارد که در حملات بیشتر شرکت کند و بتواند در کارهای هجومی هم نقش موثری داشته باشد.

با توجه به اینکه استقلال برای رسیدن به صدر جدول رده بندی در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی برابر پرسپولیس دارد فرشید باقری به احتمال فراوان در کنار کارهای دفاعی وظایف هجومی هم در اختیار خواهد داشت تا بتواند در حملات تیم شرکت و به بازیکنان هجومی این تیم کمک کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها