نامه حجت الاسلام ناصر قوامی خطاب به روحانی:

بارها گفته‌ام که رحمانی فضلی، فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست

در نامه سرگشاده حجت الاسلام حاج سید ناصر قوامی به رئیس جمهور آمده است: ضعف مدیریت وعدم آینده نگری حوادث طبیعی متعدد که در دوران این وزیر در کشور اتفاق افتاد هر یک به تنهایی ایجاب می کرد که ایشان ازسمت خود استعفا می داد.

بارها گفته‌ام که رحمانی فضلی، فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست

متن کامل نامه سرگشاده حجه الاسلام و المسلمین حاج سید ناصر قوامی ، رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ، به دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور اسلامی ایران در واکنش به ضعف مدیریت وزارت کشور و برخی استانداری ها در حادثه سیل اخیر در چند استان کشور .

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم
باعرض سلام و احترام و آرزوی سالی خوب و خوش برای امت مسلمان ایران
وضمن عرض تسلیت و همدردی با هم میهنان شریف در استان های گلستان ، مازندران ، فارس و لرستان به استحضار عالی می رساند؛ بارها با کمال ادب و تواضع محضر جناب عالی عرض نموده ام که آقای رحمانی فضلی فردی مناسب جهت اداره وزارتخانه بزرگی چون وزارت کشور نیست .

ضعف مدیریت و عدم آینده نگری حوادث طبیعی متعدد که در دوران این وزیر در کشور اتفاق افتاد هر یک به تنهایی ایجاب می کرد که ایشان از سمت خود استعفا می داد و در صورت عدم استعفا حضرتعالی می بایست وی را عزل می نمودید که متاسفانه تا کنون توجهی نشده است.

امروز مردم شریف استان های شمالی و غربی کشور و همچنین شهر شیراز باید هزینه ی سنگین بی کفایتی وزیر و استانداران منصوب از طرف ایشان را تحمل نمایند.

آقای رئیس جمهور تا کی باید به خواسته ها ومطالبات مردم بی توجهی شود.

سید ناصر قوامی
پنجم فروردین ماه ۹۸

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ابراهیم قاسمی
    0

    نگاه مسولین به مردم همان نگاه ارباب ورعیتی قدیم است. که درعملکردشان کاملا مشهود است.دردورنج وگرفتاری های مردم خیلی برایشان مهم نیست.

  • ناشناس
    0

    با سلام این مسئولبن بی کفایت که با جان مردم بازی میکنند باید استعفا بدهند وقتی افراد رابطه ای سرکار بیایند همین انتظار میرود

  • نام
    0

    ریس مدیریت بحران جناب اسماعیل نجار قبلا استاندار کردستان بود وبا یکی از نمایندگان استان بدلیل زیر درگیر شد که بعدا نماینده تایید صلاحیت نشد وبعلت خوش خدمتی نصف بودجه استان رو خرج استان که حقش بود نکرد وبه خزانه بر گشت داد چنین فردی الان شده ریس مدیریت بحران متاسفانه در ایران بر اساس لیاقت ومدیریت واقعی مدیران انتخاب نمیشوند فقط وابستگی حزبی وجناحی وفامیلی وسفارش شده سمت می گیرند که نتیجه کارشون بعدا فاجعه وجوابگو نیز نیستن

  • مش سعید
    0

    حرف ایشون درسته متاسفانه در هر بحرانی یک عده کوسه دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستن و میخوان با بزرگ کردن بحران ، سیاه نمایی و مایوس کردن بیشتر مردم از دولت و در کل با ایجاد فضای تهمت ،دروغ و شایعه سازی ، عقده گشایی سیاسی کنند و شوربختانه وزیرکشور با ضعف تمام از کنار این سیاسی کاری ها به راحتی میگذره ، نه توان پاسخگویی داره و نه توان مدیریت درست بحران ها....

  • مردم
    0

    سياه نمائي نيست اگر راست ميگوييد با رحماني فضلي برخورد شود البته بهتر است خودش برود

  • اکبری
    0

    سلام باید مسئول بی کفایت خودش استعفا بده در غیر اینصورت اخراج شود.آقایان فقط از هم انتقاد میکنند....

  • بهروز
    0

    شما توی کل دولت یک مسئول خوب و جهادی پیدا کن بعد به این بگین استعفا بده..وقتی دولت فقط دنبال حزب بازی و حاشیه‌ها باشه نتیجه‌ش هم میشه همین...تمام مسئولین فقط بخاطر باج دادن به احزاب دیگر انتخاب شده‌اند نه بخاطر تخصص و مهارتشون در اون کار....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها