ناصر محمدخانی: مهم‌ترین اتفاق ۹۷ قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا بود/ مسئولین نمی‌دانند مردم صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند؟

مهاجم سابق پرسپولیس از دربی معروف سال ۶۵ می‌گوید.

ناصر محمدخانی: مهم‌ترین اتفاق ۹۷ قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا بود/ مسئولین نمی‌دانند مردم صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند؟

به گزارش خبر فوری ؛ ناصرمحمدخانی برای پرسپولیسی ها یک نام آشنا است. همان شماره هشتی که در دهه ۶۰ یکی از خاطره‌سازترین مردان باشگاه قرمزپوش تهران بود. حالا او در تلاش است تا در میان پیشکسوتان پرسپولیس هم حرفی برای گفتن داشته باشد. با او درباره اتفاق های مهم سال ۹۷ گفت‌وگو کرده‌ایم‌.

سال 97 از ابعاد ورزشی، اجتماعی و اقتصادی برای شما چگونه بود*
حضور در جام جهانی، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، حضور در نیمه نهایی جام ملت های آسیا و درخشش لژیونرهایمان در اروپا برای من جذاب بود. پرسپولیس با ده ها محدودیت به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. آن ها بازیکنان زیادی نداشتند اما خیلی تیم های قدرتمند را شکست دادند. اما شرایط اقتصادی واقعا نگران کننده است. همه قیمت ها چند برابر شده است. امیدوارم مسئولین به وضعیت معیشتی مردم توجه کنند. این وضعیت برای زندگی مردم مطلوب نیست. مسئولین نمی دانند مردم صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته اند؟ مرد و زن با هم کار می کنند تا زندگی‌شان را حفظ کنند. به مردم سخت می گذرد.

*جذاب ترین اتفاق ورزشی سال 97 برای شما چه بود؟
من فکر می کنم قهرمانی فوتسال بانوان ایران در آسیا، مهم ترین اتفاق ورزشی سال 97 برای کشورمان بود. خیلی از کشور های آسیایی ده ها سال است که ورزش بانوان و به ویژه فوتبال را به خوبی مدیریتی می کنند اما ما تازه چند سال است که به فوتبال بانوان ارزش می دهیم. در همین چند سال به بزرگترین افتخار ممکن دست پیدا کردیم. نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واقعا دومین اتفاق ارزشمند سال گذشته بود.

*فکر می کنید لیگ هجدهم را چه کسی به خانه می برد؟
از الان نمی توانم پیش بینی کنم چه تیمی قهرمان خواهد شد. جذابیت فوتبال به همین پیش بینی نکردن ها است. پرسپولیس مثل دو سال گذشته شانس اصلی قهرمانی است. با این حال امسال رقابت حساسی وجود دارد که سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هم بخشی از آن هستند. در چند هفته پایانی لیگ، قهرمان مشخص خواهد شد.

*مهم‌ترین خاطره ای که از دربی دارید، چیست؟
مهم ترین خاطره من از دربی همان مسابقه ای است که در سال 65 مقابل استقلال یک گل زدم، یک پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم. آن بازی را 0-3 بردیم و در فینال جام باشگاه های تهران با شکست شاهین قهرمان شدیم.

*سخن پایانی؟
امیدوارم سال جدید پربار و پربرکت باشد. با سلامتی و عاقبت به خیری برای همه.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    آقای محمد خانی سلام .تواین مملکت کسی به کسی نیست هرکی فکر خروبار خودشه .براشون مهم نیست مردم باسیلی صورتشان را سرخ نگه میدارند وبخاطر نداشتن تن فروشی میکنند .مثل معلمی میمونه که نه روش تدریس داره ونه معلومات فقط سر کلاس بچه ها را ساکت نگه میداره اینم شد مملکت داری

  • فهيمه
    0

    يادمون نرفته چقدر خانواده زنت به خاطر فقر تلكه ات كردن !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها