روستای«کارخانه سفیدکن» دورود در محاصره سیل قرار گرفت

بخشدار سیلاخور شهرستان دورود گفت: روستای کارخانه سفیدکن این شهرستان در محاصره سیلاب قرار گرفته‌است.

روستای«کارخانه سفیدکن» دورود در محاصره سیل قرار گرفت

حسین ساکی با اشاره به وقوع سیلاب در این شهرستان اظهار داشت: روستای کارخانه سفیدکن از توابع بخش سیلاخور دورود در محاصره کامل آب قرار دارد.

وی با اشاره به محاصره‌شدن روستای کارخانه سفیدکن در اثر شدت بارندگی افزود: راه دسترسی به روستا به‌دلیل شدت بارندگی قطع و مردم این بخش در محاصره آب هستند.

بخشدار سیلاخور دورود عنوان کرد: بارندگی در شهرستان دورود سبب جاری‌شدن سیلاب، خسارت‌های مالی در بخش سیلاخور و ورود آب به منازل مسکونی در روستای حیدر آباد شده‌بود که با هماهنگی انجام‌گرفته آب به خارج از روستا هدایت شده‌است.

سیلاب و طغیان رودخانه‌های لرستان به روایت تصویر عوامل جمعیت هلال احمر بهبهان به مناطق سیلابی اعزام شدند گرفتاران سیلاب در کوهدشت؛ زندگی مردم روی آب

وی بیان کرد: اگر بارندگی‌ها در دورود ادامه داشته باشد این روستا دچار خسارت می‌شود؛ روستای پهلوانکل آب‌های سطحی داشته و احتمال آب‌گرفتگی نیز وجود دارد.

ساکی گفت: در جاده اصلی روبه‌روی شهرک صنعتی بروجرد نزدیک رستوران حیدرآباد آب از سمت روستاهای بروجرد به‌سمت جاده اصلی جاری‌شده و به روستای حیدرآباد خسارت وارد می‌کند؛ اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای نسبت به رفع این موضوع ورود پیدا کند.

بخشدار سیلاخور با اشاره به بارش شدید باران در دورود تصریح کرد: چند روز است که دریچه‌های سد مروک را 14متر مکعب باز کرده‌بودند تا خطری را در پی نداشته باشد و این دریچه‌ها تا پایان بارندگی بسته می‌شود.

ساکی اظهار داشت: هم‌اکنون جلسه ستاد بحران در این بخش در حال برگزاری بوده و هشدارهای لازم به شهردار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دهیاران بخش سیلاخور داده شده؛ هم‌چنین لیستی از ماشین‌آلات دولتی و بخش خصوصی تهیه شده و همگی در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: همه مرخصی‌های مدیران را به‌دلیل احتمال آبگرفتگی روستاهای این بخش لغو کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها