مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

هر ماه تحویل واحد خواهیم داشت/ ضرورت همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت برای تکمیل مسکن‌های مهر پردیس

نیاز است که مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله وزارت نیرو و وزارت نفت با ما همکاری کنند و در کنار ما باشند تا پروژه‌های مسکن مهر پردیس را امسال به سرانجام برسانیم.

هر ماه تحویل واحد خواهیم داشت/ ضرورت همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت برای تکمیل مسکن‌های مهر پردیس

به گزارش خبر فوری ، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شهر جدید پردیس در نخستین روز کاری سال ۱۳۹۸ از شهر جدید پردیس انجام شد، گفت: با پیگیری‌های مناسبی که وزیر راه و شهرسازی انجام دادند، ظرفیت‌های خوبی در لایحه سال ۱۳۹۸ ایجاد شد و به شرکت عمران شهرهای جدید این امکان داده شد تا از محل فروش پروژه‌های مسکن مهر، در بخش‌های مختلف زیرساختی و خدمات روبنایی پروژه های خود هزینه کند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با اعلام اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از اتمام مسکن مهر در سال‌جاری است، افزود: در کنار تکمیل مسکن مهر و تحویل آن تا پایان سال به جز پروژه‌هایی که معارض حقوقی و یا معارض قضایی با پیمانکار دارند، بقیه واحدها با شرط تکمیل زیرساخت‌ها و همکاری و همیاری مردم تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

هدایت ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه شماره ۲ پردیس که اواخر سال گذشته مجوز احداث آن از سازمان محیط زیست اخذ شد و استفاده حداکثری از ظرفیت قیر که در لایحه بودجه نیز بر آن تصریح شده است از دیگر اقداماتی است که در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه قیر، کمک خوبی برای آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر است از بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت خبر داد و اعلام کرد: امسال تحویل قراردادهای پنج برگی را در دستور کار قرار داده‌ایم که تا خردادماه تمامی قراردادهای پنج برگی به غیر از پروژه‌هایی که در مرحله اقاله هستند، به مردم تحویل می‌شوند. همچنین، در پردیس کسری واحدها با رفع معارضان، برطرف شده است.

هدایت ادامه داد: در حال حاضر، تخصیص واحدهای بلاتکلیف در حال انجام است و در نظر داریم تا آخر خردادماه سالجاری تخصیص واحدهایی که انتخاب نشده بودند را تکمیل کنیم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: بحث واگذاری عرصه مالکان پروژه‌های مسکن مهر از دیگر برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم. برنامه‌ریزی کرده‌ایم از اوایل امسال بحث عرضه عرصه پروژه های مسکن مهر را به مالکان در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم از محل منابعی که عرضه ردیف عاید شرکت عمران خواهد کرد، پروژه ها را تکمیل کنیم.

هدایت ادامه داد: هر ماه تحویل واحد خواهیم داشت. نیاز است که مجموعه دستگاههای خدمات‌رسان از جمله وزارت نیرو و وزارت نفت هم با ما همکاری کنند و در کنار ما باشند تا این پروژه ها را امسال به سرانجام برسانیم.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها