رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی 280 میلیون یورویی به ام‌باپه

کیلیان ام‌باپه هدف نخست زین الدین زیدان است.

رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی 280 میلیون یورویی به ام‌باپه

از زمان بازگشت به رئال مادرید، زین الدین زیدان در پی تقویت ترکیب این تیم در پایان فصل بوده و در این بین نیز نام هایی نظیر کیلیان ام‌باپه و سادیو مانه به رئال لینک شده اند.

اکنون مجله فرانس فوتبال با انتشار عکسی از زیدان و ام‌باپه روی جلد خود از تیتر "عملیات ام‌باپه" استفاده و عنوان کرده رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی هنگفت برای جذب ستاره 20 ساله فرانسوی است. در این بین، ارزش احتمالی چنین انتقالی در حدود 280 میلیون یورو برآورد شده است. فرانس فوتبال در آمده گفته که مذاکرات میان دو باشگاه در هفته آتی آغاز خواهد شد و می‌تواند تا مدت ها در کانون توجهات رسانه ها قرار گیرد.

ام‌باپه در سال 2017 از موناکو به پاریسن‌ژرمن پیوست. قرارداد او در سال اول با توجه به محدودیت های مالی پی‌اس‌جی به شکل قرضی امضا شد و قرارداد او در سال 2018 با 180 میلیون یورو دائمی شد.

در دومین کنفرانس خبری زیدان بعد از بازگشت او به رئال، پرسش های زیادی درباره نیمار و ام‌باپه مطرح شد اما زیدان پاسخ داد که در شرایط کنونی تنها ترجیح می‌دهد درباره بازیکنان فعلی تیمش صحبت کند.

بعد از جریمه مالی ام‌باپه به دلیل تاخیر در گفت و گوی تیمی توماس توخل، روزهایی بعد از حذف پاریسن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، ستاره قهرمان جهان از رفتار سران این تیم نسبت به خود دلسرد شده است. پرونده ای در دادگاه حکمیت ورزش علیه پی‌اس‌جی گشوده شده و ممکن است این تیم را برای رساندن به تعادل مالی، وادار به فروش ستارگانی نظیر نیمار و ام‌باپه کند.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها