ستاره یونایتد و تلاش برای انتقال به رئال مادرید

به نظر می رسد روزهای حضور پل پوگبا در ترکیب منچستریونایتد رو به پایان باشد.  

ستاره یونایتد و تلاش برای انتقال به رئال مادرید

پل پوگبا، هافبک فرانسوی یونایتد و مدیر برنامه وی مینو رایولا، به دنبال راهی برای خروج از این باشگاه هستند و به نظر می رسد که هافبک 27 ساله در ذهن خود تیم ایده آل را برای خودش رئال مادرید می بیند. اما مشکل اینجاست که مسئولان منچستر یونایتد تمایل ندارند بازیکنانی را که 114 میلیون یورو در سال 2016 به خدمت گرفته اند را راحت از دست بدهند و با این شرایط انتقال پوگبا به رئال مادرید آسان نیست.

در دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد، پل پوگبا عملکرد موفقی نداشت و تبدیل به بازیکنی معمولی شده بود اما با ورود اوله گونار سولسشر، شرایط تغییر کرده و پوگبا بازیکنی تاثیرگذار و ثابت در اولدترافورد شده است.

اولویت اول رئال مادرید یافتن جایگزین برای لوکا مودریچ است. همچنین در قرارداد پوگبا با یونایتد بند آزادسازی وجود دارد و با توجه به اینکه هافبکی جوان مانند فرانکی دی یونگ با رقم 75 میلیون یورو راهی بارسلونا شده، احتمالا مدیریت یونایتد حاضر به فروش پوگبا با همان قیمت 114 میلیون یوروی 2 سال قبل نیست و رئال مادرید باید برای جذب ستاره فرانسوی، رقم هنگفتی پرداخت کند اما خود پوگبا نیز علاقمند به این انتقال است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها