رونالدو و مسی می توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند

الساندرو دل پیرو، اسطوره ایتالیایی یوونتوس، در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم صحبت کرد.

رونالدو و مسی می توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند

دل پیرو معتقد است یوونتوس ستاره ای مانند رونالدو را برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته و وی نیز تا به حال موفقیت خود را به خوبی انجام داده است.

انتقادات از رونالدو در هنگام عدم گلزنی: "زمانیکه بازیکنی دارید که میانگین هر بازی موفق به زدن یک گل می شود، وقتی این اتفاق رخ ندهد انگار چیزی کم است. قانون وجود ندارد که بگوید شما باید در همه بازی ها موفق به گلزنی شوید. از نظر من این بخشی از فوتبال است و شما باید به آن عادت کنید زیرا بعد یک یا دو بازی، شما دوباره گل می زنید.

رونالدو ایستگاهی زن بسیار خوبی است و من نیز دیگر تمرین نمی کنم. رونالدو بازیکن بسیار بزرگی بوده و رکوردی فوق العاده دارد. امیدوارم او بتواند در ترکیب یوونتوس چه از روی ضربات ایستگاهی و چه شکل های دیگر هواداران را خوشحال سازد.

انتقال رونالدو به یوونتوس و احتمال حضور لیونل مسی : "این انتقال خیلی باعث تعجب من نشد زیرا رونالدو می تواند در هر تیمی در دنیا بازی کند و خوشبختانه انتخاب او یوونتوس بود. شرایط برای مسی نیز همینگونه است و قهرمانانی مانند او می توانند در هر لیگی به میدان بروند."

هت تریک برابر اتلتیکومادرید: "یوونتوس برای درخشش در چنین بازی هایی رونالدو را به خدمت گرفت و وی نیز تا به حال خوب پیش رفته است و رونالدو می داند در بازی های دشوار باید چه کاری انجام دهد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها