محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل تا امشب برقرار است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت‌: محدودیت ترافیکی در محور آستارا‌ -‌ اردبیل تا ساعات ۲۴ امشب ادامه دارد.

محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل تا امشب برقرار است

سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به ادامه محدودیت ترافیکی در محور آستارا به اردبیل تا ساعت 24 امشب اظهار داشت: تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین و باری در این محور ممنوع است و در صورت مشاهده با خودروهای متخلف برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اعمال محدودیت ترافیکی در محور آستارا به اردبیل از ساعت 7 امروز شروع شده است عنوان کرد: کلیه خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از این امر مستثنی هستند بنابراین ترددشان در این جاده بلامانع است.

محمدپور از ترافیک بسیار پرحجم در محورهای ورودی به گیلان به ویژه در رودبار خبر داد و ابراز داشت:‌ در حال حاضر به علت حجم بسیار بالای ورود خودروهای مسافران نوروزی محور رودبار و منجیل با ترافیک سنگینی مواجه هستند و پیش‌بینی می‌شود این شرایط در ساعات آینده ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیکی کلیه محورهای داخلی استان گیلان نیز بسیار پرحجم گزارش می‌شود اظهار داشت: نیروهای پلیس راه در تمام جاده‌های برون شهری استان گیلان حضوری مستمر دارند و با کمک عوامل پلیس راهور و راهداری به روان‌سازی ترافیک مشغول هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گزارشات سازمان هواشناسی در مورد بارش باران در سطح استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از رانندگان به ویژه از مسافران نوروزی انتظار داریم نسبت به رعایت مقررات اهتمام بیشتری داشته باشند و از سرعت مطمئنه تخطی نکنند.

وی قوع تصادفات منجر به خسارت و منجر به فوت در برخی از محورهای استان گیلان را متذکر شد و خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی با ماشین جلویی، پرهیز از سبقت گرفتن‌های بی‌مورد و خودداری از تجاوز به چپ‌ می‌تواند در کاهش آمار تصادفات تأثیر شایانی داشته باشد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها