تقدیر رهبر معظم انقلاب از اجرای گروه‌ سرود آوای رضوان در مشهد

رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) اجرای برنامه گروه‌ سرود آوای رضوان را در مشهد مقدس مورد تقدیر و تحسین قرار دادند.

تقدیر رهبر معظم انقلاب از اجرای گروه‌ سرود آوای رضوان در مشهد

به گزارش مشهد فوری ،گروه‌ سرود آوای رضوان شب گذشته در محضر رهبرمعظم انقلاب(مد ظله العالی) به اجرای برنامه پرداختند که اجرای سرود اعضای این گروه مورد تحسین و تقدیر ایشان قرار گرفت.

همچنین اجراهای گروه‌های سرود شرکت‌کننده در نخستین جشنواره سراسری «آکاپلا آوای رضوان» در برنامه‌های پاتوقی در سطح شهر مشهد به‌ ویژه سه ایستگاه فرهنگی که به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایستگاه راه‌آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه دایر شده است، مورد توجه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) قرار گرفته است.

اجرای سرود با مضامین رضوی، پرده‌خوانی با حضور نقالان خراسانی، اهدای بسته‌های متبرک فرهنگی و... از جمله برنامه‌های این سه ایستگاه ویژه استقبال از زائر در ورودی‌های شهر مشهد به شمار می‌رود.

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مناسبت‌های گوناگون سال مانند نوروز، دهه کرامت و دهه آخر ماه صفر، ویژه برنامه‌های خاصی؛ از محفل شعرخوانی و اجراهای پاتوقی سرود تا پرده‌خوانی روایت عشق را با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان سراسر کشور در مشهد برگزار می‌کند.

برای نخستین بار جشنواره سراسری آکاپلا آوای رضوان به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروزی در مشهد مقدس در حال برپایی است که میزبان حدود 30 گروه سرود منتخب از گوشه و کنار کشور است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها