عاملان قتل در خاش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۳ تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

عاملان قتل در خاش دستگیر شدند

سردار محمد قنبری در زاهدان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری 126 نفر از اعضای جریان گولن در استانبول توضیح دادستان قم درباره دستگیری یک مسئول دولتی شلیک 17 گلوله برای دستگیری سارقان فراری

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو 405 slx سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده اند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان است به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو 405 با راه بندان در مسیر عبورشان برای آنها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آنها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

قنبری عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی سه تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده همدستان خود را معرفی که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    احساس امنیت مهمتر از ایجادامنیت است .باید سریع با این اشرار هقت تیر کش برخورد مناسب صورت گیرد تا این جور کارها باب نشود . اینجا ایران است نه تکزاس آمریکا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها