وزیر کشور: خسارات سیل حداکثر ظرف 10 روز ارزیابی شود

وزیر کشور از دستگاه‌های مرتبط خواست ظرف حداکثر 10 روز آینده تمامی خسارت‌های ناشی از سیل در بخش‌های مختلف را برآورد و ارزیابی کنند تا جبران خسارت‌ها با سرعت در دولت پیگیری شود.

وزیر کشور: خسارات سیل حداکثر ظرف 10 روز ارزیابی شود

عبدالرضا رحمانی فضلی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: لایروبی و پاکسازی فوری انهار زراعی و گرگانرود بویژه در محل مصب رودخانه باید انجام گیرد.


وی افزود: امکانات زیادی وارد منطقه شده اما توزیع در برخی مناطق به خوبی انجام نشده که باید سیستم توزیع اصلاح شد.

رحمانی فضلی بیان کرد: زهکشی، کانال کشی و بحث آبخیزداری موضوعات مهمی هستند که اگر در میان مدت درست نشوند، مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

وی گفت: اگر سد نرماب تکمیل شده بود، حجم عظیمی از سیلاب روانه این سد می شد. مشکل این سد تملک اراضی است و از وزیر نیرو می‌خواهیم که تکمیل این سد را با سرعت پیگیری کند.

وزیر کشور تصریح کرد: باید سازمان‌های مردمی نهادی تشکیل دهیم تا در شرایط بحران کار توزیع اقلام و آرامش بخشیدن به مردم را انجام دهند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در اطلاع رسانی به دنبال آرامش مردم باشند نه اینکه باعث یاس و ناامیدی مردم آسیب دیده شوند. از سرپرست استانداری گلستان می‌خواهم که با کانال‌ها و سایت‌هایی که دروغ پراکنی می‌کنند، اتهام می‌زنند و یاس ایجاد می‌کنند، با جدیت برخورد کنند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها