فال روزانه یک شنبه 4 فروردین 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یک شنبه 4 فروردین 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 4 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی واقع بین، قابل اعتماد، با صداقت و مثبت اندیش هستید. شما حافظه ای بسیار قدرتمند و شخصیتی کاریزماتیک دارید. با این همه، شما هم مثل بقیه برخی ویژگی های منفی نیز دارید، از جمله اینکه در رویارویی با موقعیت های دشوار عصبی و مضطرب می شوید و توانایی های خود را زیر سؤال می برید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود و با هیچ مشکل عمده ای مواجه نخواهید بود، با این حال باید بیشتر از قبل مواظب خودتان و سلامتی تان باشید و از انجام کارهایی که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازند خودداری کنید. شما امسال موفق خواهید شد پروژه های نیمه تمامتان را به پایان رسانده و منافع مالی که قرار بوده برایتان به همراه داشته باشند را دریافت کنید. اگر قصد دارید پول هایتان را در زمینه ای مناسب سرمایه گذاری نماید تا آینده ی خود را از لحاظ مالی تضمین کنید سرمایه گذاری در بازار بورس و یا خریدن ملک را به شما پیشنهاد می کنیم. تا جای ممکن از پول قرض دادن و یا قرض گرفتن خودداری کنید زیرا این کار مشکلات زیادی را در زندگی شخصی شما به وجود خواهد آورد. در محل کارتان تا جای ممکن از شرکت در بحث های خاله زنکی خودداری کنید! این کار چیزی جز به خطر انداختن آینده ی حرفه ایتان برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این کارها روی اهداف حرفه ایتان متمرکز شوید و سعی کنید در هر زمینه ای موفق باشید. اگر هنوز شریک زندگیتان را پیدا نکرده اید متأسفانه امسال هم انتظار شما برای یافتن عشق ادامه خواهد یافت. فروردین، مرداد و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

امروز حال و حوصله درست و حسابی ندارید و هر لحظه ممکن است حالتان تغییر کند. شاید به نظر دیگران این کج خلقی و زودرنجی شما بخاطر این باشد که در وضعیتی گرفتار شده اید که با آنچه انتظارش را داشته اید فرق می کند، ولی در واقع دلیل این وضعیت فعلی شما مثل خیلی وقت های دیگر درگیری بین مغز و قلبتان است. در حال حاضر به نفعتان است که کمی با خودتان خلوت کنید و در عالم تنهایی فرو بروید. وقت گذراندن با خودتان باعث می شود که بتوانید مجددا تعادل خود را به دست بیاورید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

امروز ذهنتان درگیر مسائل خانوادگی و کارهایی است که باید در منزل انجام دهید، ولی به چشم دیگران شما سرحال تر و شادتر از همیشه و آنچه که خودتان فکر می کنید به نظر می رسید. حتی اگر خودتان کمی دچار تردید و دوگانگی شده باشید هم مثبت نگری درونی شما برای دیگران قابل تشخیص است. شما تصمیم گرفته اید که جلوی آسیب پذیری عاطفی خود را گرفته و بیشتر به عقل و منطقتان روی بیاورید تا کنترل بیشتری روی خودتان داشته باشید. ولی بهتر است به جای محدود کردن خودتان و نگاه کردن به عواطفتان به عنوان نقطه ضعف هایتان، به احساسات خود اطمینان کنید. هر چه بیشتر به قلبتان رجوع کنید، آگاهیتان نیز بیشتر خواهد شد.

شما استاد فرار کردن از موقعیت های ناخوشایند و تبدیل کردن آنها به تجربه هایی خاطره انگیز هستید و همین شما را قادر خواهد ساخت که از موقعیت بحث برانگیزی که پیش آمده نجات پیدا کنید. ولی این بار دچار افکار ضد و نقیض شده اید و همین باعث شده است که کارتان کمی سخت شود و انتخاب راه صحیح برایتان مشکل شود. شما می خواهید مهربان و خوش رفتار جلوه کنید ولی مخفی کردن احساس واقعیتان به دلیل شدت زیاد آن برایتان خیلی دشوار است. بیهوده برای دیگران فیلم بازی نکنید و سعی نداشته باشید که احساس واقعی خود را پنهان کنید. به زبان آوردن آنچه که در سردارید شما را از ترسی قدیمی رها خواهد ساخت.

امروز برای شما با غافلگیری های هیجان انگیزی همراه خواهد بود، پس سعی کنید به خاطر این چیزهای خوبی که وارد زندگیتان شده اند شکرگزار باشید. قلب سخاوتمندتان امروز شما را به انجام کارهایی دعوت خواهد کرد که پاداش آنها را به طور غیر منتظره ای دریافت خواهید کرد. دیدارهای تصادفی با دوستان قدیمی تان نیز امروز شما را غافلگیر خواهند کرد. با آنها در مورد خودتان و آنچه در مدت بیخبری از همدیگر برایتان اتفاق افتاده است صحبت کنید، شاید آنها پیشنهادهای خوبی برای حل برخی از مشکلات شما داشته باشند. تماس های از دست داده تلفن همراهتان را نگاه کنید و به آنهایی که جوابشان را نداده اید زنگ بزنید، یک نفر کار مهمی با شما دارد.

انرژی کیهانی دارد شما را به ایجاد تغییر در زندگیتان فرا می خواند. شما باید قانون هایی که برای خودتان وضع کرده اید را بشکنید و با تغییر نگرش و سبک زندگی خود وارد مرحله ی جدیدی از زندگی خود شوید، اما امروز دچار دوگانگی شده اید و در حالی که قلبتان شما را به یک راه دعوت می کند مغزتان شما را به راه دیگری فرا می خواند. نفس عمیق بکشید و قبل از برداشتن هر قدمی سعی کنید آرامش خود را به دست بیاورید. امروز وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان که برای شما بسیار عزیز است مایه ی نگرانی شما شده است. تا جایی که می توانید از او پرستاری کنید و عشق و محبت خود را به او نشان دهید تا زودتر خوب شود.

امروز برای خودتان یک فنجان چای آرامش بخش بریزید و یک دوش آب گرم بگیرید، به طور خلاصه، امروز تا می توانید به خودتان برسید. هرچند تنش هایی که در اطراف شما موج می زنند به شخص شما مربوط نمی شوند، اما استرس و فشار ناشی از آنها به شما هم منتقل شده است. سعی کنید این واقعیت را به خودتان یادآوری کنید که نباید به دیگران اجازه بدهید انرژی منفی خود را به شما انتقال بدهند. شما انسان حساسی هستید، پس مواظب خودتان باشید و اجازه ندهید مسائل دیگران روح و روان شما را به بازی بگیرند. در نزدیکی محل زندگیتان نمایشگاهی برپا شده است که شرکت در آن ایده های جالب و هیجان انگیزی را به ذهن شما خواهد آورد.

برخی ازاطرافیان شما از حرف هایی که زده و کارهایی که کرده اید ناراحت هستند. شاید شما خودتان فکر کنید که کار بدی نکرده اید و هیچ قصد بدی نداشته اید، اما آنچه از نظر شما یک شوخی بامزه بوده است باعث جریحه دار شدن احساسات یکی از اطرافیانتان شده است. این روزها سعی کنید قبل از آنکه دهانتان را باز کنید و حرف بزنید کمی بیشتر فکر کنید. شاید دیگران به آن پوست کلفتی که شما فکر می کنید نباشند! امروز پرونده های عشقی نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.

امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود و می توانید در انجام کارهایی که قصدشان را دارید موفق باشید. حس ششم شما در حال حاضر بسیار خوب کار می کند و می توانید با خیال راحت به آنچه قلبتان به شما می گوید گوش کنید. کامپیوترتان امروز شما را اذیت خواهد کرد و اگر احتیاط نکنید ممکن است برخی از فایل های مهمی که دارید پاک شوند. اگر برایتان امکان دارد از فایل های مهم کامپیوترتان یک پوشه ی پشتیبان تهیه کنید. هیچ کس نمی داند که در آینده چه خواهد شد، پس گمان نکنید که برای برنامه ریزی برای روزهای آینده تان باید از تمام جزئیات برنامه هایتان مطمئن باشید. تمام جوانب را در نظر بگیرید اما اجازه ندهید وسواس بیش از حد شما را از پیشروی باز دارد.

امروز شما رفتارهایی عجیب و غریب و تا حدودی حساب نشده از خودتان نشان می دهید که ممکن است باعث نگرانی اطرافیانتان شوند، مخصوصا اینکه خیلی ها امروز تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود حساس و عصبی شده اند و منتظر اشاره ای هستند تا تسلط به اعصاب خود را از دست بدهند. اگر قصد دارید از رئیستان مرخصی بگیرید و تعطیلات خود را کمی طولانی تر کنید امروز روز مناسبی برای این درخواست نخواهد بود و به احتمال زیاد جوابی که دریافت می کنید منفی خواهد بود. چنانچه در سفر هستید امروز باید بیشتر از حالت عادی مواظب وسایل شخصی خود باشید، زیرا احتمال اینکه چیزهای مهمی را گم کنید بسیار زیاد به نظر می رسد.

امروز به هر طرف که نگاه می کنید چالش هایی در انتظارتان هستند که نمی دانید چطور باید با آنها روبرو شوید. تعلل و بلاتکلیفی هیچ فایده ای را برای شما به همراه نخواهد داشت و دیر یا زود مجبور خواهید شد دست به کار شوید و راهتان را انتخاب کنید. با گذشت زمان احساس می کنید که دیوارهای اتاقتان دارند به شما نزدیک می شوند و احساس خفگی به شما دست خواهد داد. تا جای ممکن در خانه نمانید و به ورزش و پیاده روی بروید. این کار به شما کمک خواهد کرد بخشی از فشار و استرسی که به شما وارد شده است را تخلیه کنید. اگر چیزی باعث ناراحتی تان شد به جای اینکه برای دیگران فیلم بازی کنید و خودتان را بی تفاوت نشان دهید در مورد آن صحبت کنید.

امروز ایده ی جدید که به ذهنتان رسیده شما را به شدت هیجان زده کرده است، اما به نظر می رسد که اطرافیانتان به اندازه ی شما تحت تأثیر این ایده قرار نگرفته اند. راستش را بخواهید عملی کردن این ایده ها به آن راحتی که خودتان فکر می کنید نخواهد بود و با موانعی روبرو خواهید شد که شاید رد شدن از آنها غیر ممکن به نظر برسد. شاید بهتر باشد امروز بیشتر وقتتان را به استراحت و خوش گذرانی اختصاص داده و عملی کردن ایده هایتان را به روز دیگری موکول کنید. هر استرس عاطفی که امروز احساس می کنید، چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد پس از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید.

امروز برای شما تا حدود زیادی مثل دیروز خواهد گذشت و تفاوت چندانی را در برنامه روزانه خود احساس نخواهید کرد، فقط امروز با برخی تنش ها همراه خواهد بود که به شما اجازه نمی دهند کارهایی که دوست دارید را با خیال راحت انجام دهید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید امواج منفی که دور و برتان را در بر گرفته اند شما را تحت تأثیر قرار دهند. تا جای ممکن خودتان را از چنین فضاهایی دور نگه دارید. شاید به دلیل برخی مسائل خانوادگی مجبور شوید قراری که با نمزدتان داشته اید را کنسل کرده و به روز دیگری موکول کنید. اگر این موضو را برای طرف مقابلتان توضیح ندهید او فکرهای خیلی بدی در مورد شما خواهد کرد!

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها