استاندار گلستان برکنار شد


3 فروردین 1398 - 22:53
5c9679a443f76_2019-03-23_22-53
جهانگیری، استاندار گلستان را برکنار کرد.

اسحاق جهانگیری پس از غیبت مناف هاشمی در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان، مناف هاشمی را برکنار و علی قرابیه معاون هاشمی را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد.

هاشمی در چند روز گذشته و همزمان با سیل استان گلستان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد.

او ساعتی پیش خبر داد که به کشور برگشته است (اینجا بخوانید.)

جهانگیری، استاندار گلستان را برکنار کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

3 فروردین 1398 - 22:53

اسحاق جهانگیری پس از غیبت مناف هاشمی در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان، مناف هاشمی را برکنار و علی قرابیه معاون هاشمی را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد.

هاشمی در چند روز گذشته و همزمان با سیل استان گلستان در سفر خارج از کشور به سر می‌برد.

او ساعتی پیش خبر داد که به کشور برگشته است (اینجا بخوانید.)

منبع: تسنیم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1515

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمدرضا هدایتی 1 0 پاسخ 1398/1/5 -01:47

مطمئن باشید برکناری استاندار گلستان نمایشی بوده و بعد در جای راحت تر و یا چند هیات مدیره شرکتهای بزرگ مشغول به کار میشه با درآمد هنگفت تر. کجی دنیا مدیری که زن و بچه اش در کشور دیگه ای هستند و خودش همیشه بین دو کشور میشه بالاترین مقام سیاسی استان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد نریمانی 2 0 پاسخ 1398/1/4 -22:23

خیلی از مسؤولین همین جوری هستند که همین جوری شدیم آقای رحمانی فضلی ببین استاندارت....

بی نان 0 2 پاسخ 1398/1/4 -14:43

ن نمیدونم چرا تو ایران بعد از هر موج گرونی که راه میوفته تو همون روزای اول یا زلزله میاد یا سیل واقعا￷" ￵چرا ￷????!!!!

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1398/1/4 -09:25

دولت بی تدبیر ونا امید

خر 2 1 پاسخ 1398/1/4 -03:33

عجب میموند به معالجه اش ادامه می داد. ویا مشکلات خانوادگیش را حل می کرد ساید زن وبچه احتیاج به دلار داشتند .الله اکبر

آزادی 2 0 پاسخ 1398/1/4 -03:01

برای اینکه اینطورآدمها برای خودشان حاشیه امن احساس نکنند واز یک پست دیگرسردرنیاورند ورودفوری دستگاه قضایی و انجام دادگاه فوری صدورحکم ضروری خواهدبود دولت کارشو کردحالانوبت دستگاه قضا با رئیس جدیدش هست که جناب عدالت بگیرد

مجتبی از خرم آباد 3 1 پاسخ 1398/1/4 -02:03

حتما باید سیل بیاد تا مردم به بی کفایتی مسئولی پی ببرند...؟ بالاتر از سیل گلستان اقتصاد خراب مملکته که شخص رئیس جمهور بجای کم کردن از بار مشکلات مردم تو جزیره قشم و... در حال استراحت هستند. آیا بی فکری و بیخیالی بالاتر از این هم داریم؟

محمد 2 1 پاسخ 1398/1/4 -01:33

سلام اگر بهش پست دیگه ای ندن، جای تعجب داره ..

رضا 1 1 پاسخ 1398/1/4 -01:25

نه خیر سابقه نشان نداده مدیری بر کنار نشود مگر چند روز بعد به مقام بالاتری منصوب نشود حتما حتما پس فردا معاون وزیر میشود

حسین 1 1 پاسخ 1398/1/4 -01:00

این آقا چند وقته دنبال اینه بشه رییس امور مالیاتی کشور.الانم اینکارو عمدا کرده ازینجا برش دارن و بره به اون مسئولیته برسه.بنظرم یه دعوای زرگری بوده بین جهانگیری و هاشمی.میگی نه نگاه کن ببین همین میشه یانه!@@

حسین حامی فر 6 5 پاسخ 1398/1/4 -00:05

اگر پست دیگری به استاندار گلستان بدن بیخردی ونادانی سران مملکت را نشان میدهد که مهرهای که بدرد نمیخوره را نگه‌می‌دارد ..در حالی که اگر این کار را خیلی خوب و قوی انجام بدهد درس عبرتی برای دیگران میشود که حواس شا ن را جمع کرده که از این سهل‌انگاری ها نکنن

کاربر ناشناس 1398/1/4 -08:51

کجای کاری الان یک پست بالاتر بهش میدن، فقط میزارن آبها از آسیاب بیفته

هادی 12 0 پاسخ 1398/1/4 -00:01

بعد ازاین همه بی لیاقتیهای رنگارگ درابعادمختلف واماکن متعدد،چاره کاربرکناری رئیس دولت بی لیاقت هاست.

مهشید 6 3 پاسخ 1398/1/3 -23:51

اگه به حق واقعا ایشون رو عزل کرده باشن که خیلی عالیه.....استانداری که تا به سمت یاانتصابی تو این دولت میرسه فقط با پولهای بیت المال و مردم میزنه تشریف میبرن اروپا.....خوش گذرونی.....لااقل اونطرف آب خیلی به آدم خوش میگذره تو آفتاب و با شلوارک میچرخیدن.....اما یه عده هموطن اول سالی گرفتار سیل و خانه خرابی و بقیه مصیبت ها.....فقط باید یه لحظه آدم خودشو جای این بندگان بگذاره تا بدونه چی میکشن......انشالله که باز با کاغذ بازی و پارتی بازی سمت کلفت تری به اوشون پیشنهاد نشه.....صلوات......

ح 1398/1/4 -04:52

سلام باور کنید خیلی از مسوولین کشور در تعطیلات فقط عازم خارج میشن بعد ما ملت نمیتونیم یه سفر ساده تا شمال بریم.اگه یه خبرنگار با شهامت بره تمام مسوولین و نمایندگان رو خبر تهیه کنه که الان کجان بعد به عمق فاجعه پی میبریم حداقلش الان نماینده شهر ما در مالزی تشریف دارن.

nader 8 1 پاسخ 1398/1/3 -23:45

بزودی ایشان پستی به مراتب بالاترخواهند گرفت شک نکنید

ر-ن 1 3 پاسخ 1398/1/3 -23:44

ایشان به نظر بنده مدیر موفقی هست . چون میدونسته مثل خیلی از مدیرهای دیگه اگه حرفی بزنه و یا دخالت کنه وضع بدتر میشه . لذا سیاست و فراست به خرج داده که حداقل موی دماغ نشه .

محمد 5 1 پاسخ 1398/1/3 -23:14

سلام وقتی کسی نامش در لیست املاک نجومیه و هنوز مسءولیت داره و و و معلومه که قانون و مردم و را برای خودش کشک میدونه ووو

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
تعدد احزاب نشان دهنده روحیه استبداد زدگی است/ مسیح علی‌نژاد زبان گویای جامعه زنان نیست/ لزوم نگرش جنسیتی برای حل آسیب‌های اجتماعی
روایت خبرفوری از زندگی‌هایی که به گل نشستند/ «او» که آمد، انگار آخرالزمان شد
واکنش هادی غفاری به صحبت‌های جنجالی سعید قاسمی/ امثال ایشان خاله خرسه‌هایی هستند که انقلاب را به زیر می‌کشند/ به مردم بگوید زمان جنگ کجا بوده؟
شعارهای دولت در زمینه زنان قابلیت اجرا نداشت/ آقای روحانی در شرایط یاس مفرط کار را بر عهده گرفت/ دولت باور و اعتقاد قلبی به مشارکت زنان نداشت/ انتخاب خانم ابتکار برای حفظ دوز اصلاح‌طلبی کابینه بود
مروی: سال 53 یک حالت عاطفی بین من و آقای رئیسی به وجود آمد/ آقای رئیسی اگر اراده می‌کرد، از راه قانونی می‌توانست خانه آنچنانی داشته باشد اما...
ما حتی به بیت رهبری هم پیامک ارسال کردیم/ کجای قانون پیام دادن را جرم تلقی کرده است؟ / وقتی کارد به استخوان مردم برسد، فعالیت‌هایمان را عمومی می‌کنیم
اروپا در انتخاب بین ایران و آمریکا مردد است/ اینستکس جدی‌ترین اقدام اروپا جهت حمایت از برجام بود/ آیا در سال جاری برجام از بین می‌رود؟