جمشیدی: می‌توانیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: ما در گروه سختی هستیم ولی می توانیم به مرحله دوم جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ صعود کنیم.

جمشیدی: می‌توانیم به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: تیم ملی ایران، تنها تیم آسیایی است که در 2 جام جهانی گذشته حاضر بوده و در یک دهه گذشته با ثبات‌ترین ترکیب بازیکنان را داشته است.

تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا در پنجره ششم و پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2019، جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

اینکه بگوییم گروه ایرن با حضور اسپانیا، پورتوریکو وتونس، گروهی چالشی است،‌ حریفان ایران را دست کم گرفته‌ایم ولی محمد جمشیدی، بازیکن تیم ملی ایران از این بابت نگران نیست. او امیدوار است اگر تیمش به خوبی تمرین کند و با قدرت مقابل حریفان حاضر شود، توانایی صعود به مرحله دوم را دارد.

جمشیدی می‌گوید: ما باید سخت تمرین کنیم تا برای جام جهانی آماده شویم. ما در گروه سختی هستیم ولی می توانیم به مرحله دوم صعود کنیم.

محمد جمشیدی 27 ساله با میانگین 12 امتیاز، 3.2 1اس گل و 2.4 ریباند در هر بازی، بهترین بازیکن ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی بود و نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی به این مسابقات داشت.

ایران برای حضور موفق در جام جهانی باید از همه نیروهای خود استفاده کند و این یعنی ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی باید خود را اختیار تیم ملی قرار دهند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها