محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان مرکزی اعلام شد

رئیس پلیس راه استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان مرکزی را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان مرکزی اعلام شد

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به اقدامات پلیس راه استان مرکزی در ایام نوروز 98 اظهار داشت: در مجموعه پلیس راه استان مرکزی از حداکثر توان و امکانات جهت رفاه مسافرنوروزی استفاده خواهیم کرد که در این راستا از خودروهای گشت نامحسوس به سبب برخورد با تخلفات حادثه‌ساز استفاده می‌شود.

وی افزود: در راستای ارتقای سطح ایمنی سفر در جاده‌ها و بسترسازی برقراری سفر ایمن و باسلامت طرح تشدید نظارت و کنترل ناوگان مسافربری باجدیت در دستور پلیس راه استان مرکزی قرار گرفته است.

کهریزی عنوان کرد: همچنین اخذ تست سلامت از رانندگان ناوگان مسافربری درحال اجرایی شدن است که در این راستا و درجهت ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز انجام شده که البته از رانندگان انتظار می‌رود همکاری لازم با پلیس راه جهت امنیت سفر را داشته باشند.

محدودیت ترافیکی ایام نوروز از 28 اسفندماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود جزئیات محدودیت ترافیکی جاده های کشور تا 17 فروردین محدودیت ترافیکی در 4 محور مواصلاتی استان گلستان؛ تردد ‌فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: وضعیت ترافیک در تمامی محورهای استان روان و به حالت عادی در جریان است و مشکلی در این خصوص نداریم و ترددها در محورهای استان مرکزی تا به امروز 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کهریزی بیان کرد: ازساعت 7 صبح روز چهارشنبه 4 فروردین تا ساعت 24 شب پنجم فروردین محور قدیم ساوه- همدان و ساوه- سلفچگان تردد تریلی و کامیون به جز کامیون‌های عامل سوخت در این محورها ممنوع است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها