آل اشپورت دوباره اسپانسر تیم ملی شد 

دیروز تیم امید در بازی با ترکمنستان با پیراهن آل شپورت به میدان آمد و در دو بازی باقی مانده هم با آل اشپورت بازی خواهد کرد. 

آل اشپورت دوباره اسپانسر تیم ملی شد 

تیم ملی در سال های اخیر از البسه آدیداس استفاده می کرد و البته قرارداد همکاری بین طرفین قرارداد خرید با تخفیف زیاد بود اما تحریم های وضع شده علیه ایران از سوی دولت ترامپ حتی خرید از آدیداس را هم برای فدراسیون فوتبال ناممکن کرد. هر چند اگر تحریم ها هم به وجود نمی آمد فدراسیون فوتبال علاقه ای به ادامه خرید از شرکت آدیداس نداشت چرا که با کمبود بودجه مواجه است و رفتن کارلوس کی روش از تهران بهترین بهانه شد که فدراسیون فوتبال دوباره با آل اشپورت وارد مذاکره شود و این طور که از شواهد امر پیداست در بازی های آتی هم همه تیم های ملی با پیراهن آل اشپورت به میدان خواهند آمد.

بعد از جام جهانی خبر عقد قرارداد همکاری با آل اشپورت به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد اما با گذشت چند روز این طور گفته شد تیم ملی علاقمند است از موجودی انبار استفاده کند و در جام ملت ها هم با آدیداس بازی کرد. اما اکنون هم ست های موجود از البسه آدیداس که در انبار موجود بود استفاده شده است و فدراسیون فوتبال مجبور است اسپانسر جدیدی را جایگزین کند آل اشپورت که برند آلمانی بشمار می رود پیش از این هم اسپانسر تیم های ملی بود.






منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها