از نگاه مخاطبان برنامه فرمول یک

«نرگس کلباسی» چهره مردمی برتر سال ۹۷ شد

با پایان رای گیری طرح انتخاب چهره مردمی برتر که به همت برنامه «فرمول یک» برگزار شده بود، نرگس کلباسی با ۱ میلیون رای به عنوان چهره مردمی برتر سال ۹۷ معرفی شد.

«نرگس کلباسی» چهره مردمی برتر سال ۹۷ شد

سیدعلی ضیا در آخرین قسمت از برنامه تحویل سال شبکه یک که در دو بخش روی آنتن رفت و تا حوالی ساعت ۳ بامداد پنجشنبه ادامه داشت میزبان چهره‌های مختلف بود.

در دقایق منتهی به سال تحویل، نرگس کلباسی با نزدیک به ۱ میلیون رای به عنوان چهره برتر طرح انتخاب چهره مردمی معرفی شد اما او به برنامه نیامده بود و ضیا اشاره کرد کلباسی گفته من لحظه تحویل سال را دوست دارم در همان کانکسی باشم که در یک سال و نیم اخیر در کرمانشاه آنجا بوده‌ام.

فرصت دادید تا چهره‌های مردمی را بشناسیم

کلباسی در گفت‌وگوی تلفنی با ضیا اظهار کرد: دوست دارم اول از شما بابت برنامه خوبتان تشکر کنم که این فرصت را به همه ما دادید تا همه نفراتی را که درباره شان صحبت کردید بیشتر بشناسیم و از همه مردم بابت حمایتشان تشکر می کنم. نه فقط در این برنامه بلکه در تمام این مدت که در کنار ما بودند.

وی افزود: خوشحالم که سال نو شده و کارهای بسیاری داریم که در کرمانشاه انجام بدهیم. فعالیت های مختلفی داریم که یکی از آنها مربوط به یاران سبز است. در همه شهرستانهای کرمانشاه درخت می کاریم و تا به حال هزار درخت کاشته ایم.

مادر ترزای ایرانی ادامه داد: بخش بعدی کارمان از صبح شروع می شود و می خواهیم برای بچه ها در روستاهای کرمانشاه پارک بازی تاسیس کنیم تا وقتی این بچه ها بزرگ شده اند فقط تصویر خرابی ها جلوی چشمشان نیاید.

این ها کار نیست بلکه زندگی است که عاشقش هستم

کلباسی در پاسخ به اینکه آیا از این همه کار، خسته نمی شود، تصریح کرد: این ها کار نیست، من عاشق این زندگی هستم و این کارها را با جان و دل انجام می دهم.

وی همچنین به اینکه معلم زبان فارسی دارد و فارسی نوشتن او دارد بهتر می شود اشاره کرد.

ضیا نیز اعلام کرد به زودی به کرمانشاه می‌رود تا تندیس چهره مردمی برتر سال ۹۷ را به دست او برساند.

وی همچنین در این برنامه میزبان محمد اصفهان ی بود که انتقادات بسیاری را نسبت به وضعیت موسیقی کشور مطرح کرد.

وضعیت کلام در موسیقی‌ها شرم آور شده است

اصفهانی در بخشی از برنامه گفت: ما موسیقی مبتذل نداریم بلکه این کلام است که موسیقی را به سمت ابتذال می برد. یعنی ما شعر مبتذل داریم. در برخی آثار می بینیم که وزن و قافیه را هم رعایت نمی کنند به حدی که وضعیت شرم آور است. آدمهای غیرمتخصص و نگوییم نااهل، غیر اهل به این کار آمده اند، هرکسی بوی پول شنیده به این کار آمده است.

وی تاکید کرد: سال ۸۱ که ما کنسرت اجرا می کردیم وضعیت طور دیگری بود حالا به من زنگ می زنند و برای فلان ارگان موسیقی هماهنگ می کنند و درصد می خواهند! وضعیت متفاوت شده است و من این را از عدم نظارت می بینم. چرا صنف تهیه کنندگان و ارشاد اقدام نمی کنند؟

این خواننده موسیقی پاپ یادآور شد: دلال بازی در همه چیز رسوخ کرده از جمله ترانه و آهنگ. عملا به جای اینکه هنرمند باشند بیزینس من هستند. فقط پول باشد کار را انجام می دهند.

اصفهانی همچنین به لزوم پیگیری قانون کپی رایت اشاره کرد و سپس ضیا میزبان حاج کاظم کبیر، کاسب با انصاف و یکی از ۱۱ چهره مردمی بود که برای راضی کردن او به حضور در تلویزیون تا تبریز رفته بود.

وای بر کم فروشان

چای فروش باانصاف تبریزی در این باره که چرا به وزنه هایش سکه چسبانده توضیح داد: از آنجایی که سکه و فلز به وزنه‌ام چسبانده ام تا یک وقت حق الناس ضایع نشود. در قرآن از کم فروشان به بدی یاد شده و جای آنها در ته جهنم و چای ویل است. کم فروشی نهایت بی‌ادبی است.

هرچه داریم از طبیعت است

نورالدین توسلی، چوپان اهل ایلام که حین مراقبت از گوسفندان اقدام به کاشت درخت می‌کند و یکی دیگر از ۱۱ چهره مردمی معرفی شده در «فرمول یک» بود نیز به برنامه آمد و گفت: ما هر چه داریم از طبیعت است.

وی با بیان اینکه سواد من بالا نیست و سر کوکب خانم ترک تحصیل کردم و به حسنک کجایی نرسیدم، افزود: بچه‌هایم کمک حال و پشتیبان من برای کاشت درختان هستند. فکر نمی کردم چهره مردمی شوم، همه چیز کار خدا است، من وقتی سیل بند می‌زنم، دست خداست، چشم من هم مال خداست.

خوشحالم کنار بچه ها هستم

یوسف اصلانی فعال حوزه توانبخشی و کارآفرینی برای معلولان که سرپرستی ۱۴۶ کودک را برعهده گرفته و دیگر چهره مردمی سال ۹۷ بود، درباره فعالیتهایش گفت: من بیشتر از همه خوشحالم که کنار بچه ها هستم.

وی درباره وضعیت نامناسب معلولان برای رفت و آمد در شهر اظهار کرد: من کسانی را می شناسم که با رفتن برق و قطع شدن آسانسور مجبورند در خانه بمانند. آنها خیلی مظلوم هستند. ویلچر یک وسیله نقلیه عمومی شده و شما پیاده رویی را پیدا نمی کنید که به راحتی بتوان با ویلچر در آن رفت و آمدکرد و والدین معلولان با استرس بچه هایشان را بیرون می برند

اصلانی که استخری ویژه معلولان راه اندازی کرده گفت: اگر مسئولان محترم انشعابات آب و برق و گاز ما را بدهند استخر ما افتتاح می شود. ۸۰۰ هزار نفر قطره قطره کمک کردند تا این استخر ساخته شود وزیر نیرو هم کمک کند اینجا افتتاح شود. به عشق امام رضا در تمام استانها می خواهیم چنین مجموعه ای را بسازیم.

نود بدون عادل دیدنی نیست

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی نیز دیگر مهمان ضیا بود که درباره وضعیت تیم تراکتورسازی و تلاش برای قهرمانی سخن گفت و همچنین به حواشی برنامه نود اشاره و تاکید کرد نود بدون عادل فردوسی پور دیدنی نخواهد بود.

حجت شرف زاده خواننده ماه و ماهی نیز که دعای سال تحویل را هم اجرا کرد، در این خصوص گفت: من مطمئنم که این موضوع حل می شود. مطالبه‌گر بودن و حق را گفتن و خواستن هم توهین نیست و اشکالی ندارد.

کنسرت ارزان قیمت برگزار می‌کنم

وی همچنین تاکید کرد: در سال ۹۸ امیدوارم بتوانم کنسرت های ارزان قیمت برگزار کنیم. در این مدت سعی کردیم بلیت هواپیما نخواهیم و با اتوبوس یا ماشین خودمان برای کنسرت برویم تا هزینه برنامه گذار بیشتر نشود

او در پایان گفت: همه پز می دهند که صدا دارند یا دارای ویژگی های دیگری هستند. من پز می دهم که شما را دارم، مردم را دارم.

«فرمول یک» با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا در ماه های اخیر طرح انتخاب چهره مردمی برتر را کلید زده بود و در ۵ شب ویژه برنامه تحویل سال نیز میزبان این چهره ها بود تا سرانجام نرگس کلباسی بالاترین رای را به دست آورد.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها