کرانچار: ترکمنستان پشت درهای بسته بود و شناختی از آنها نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تیم امید گفت: مقابل ترکمنستان برتر بودیم اما شناخت زیادی از این تیم نداشتیم.

کرانچار: ترکمنستان پشت درهای بسته بود و شناختی از آنها نداشتیم

زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار مقابل امیدهای ترکمنستان گفت: بازی اول سخت‌ترین مسابقه است. به حریف مسلط بودیم و لایق این پیروزی بودیم.

وی افزود: حریف ما در این مدت تلاش کرده بود و اردوهای خود را کاملاً بسته برگزار کرده بود و ما از آنها شناخت زیادی نداشتیم. با این وجود بازی را بسیار خوب برگزار کردیم و در نیمه دوم روی یک اشتباه پیش پا افتاده گل خوردیم و نزدیک بود حریف بازی را در اختیار بگیرد اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم باز هم بازی را در اختیار خودمان گرفتیم.

کرانچار گفت: نکته جالب این بود که حریف ما با وجود اینکه با شکست فاصله زیادی نداشت سبک بازی خود را تغییر نداد. به جوانان تیمم تبریک می‌گویم شخصیت خود را نشان دادند و ما توانستیم برنده شویم. بازی با یمن به مراتب اوضاع ما بهتر است چرا که یک دیدار از این تیم را دیدیم و شناخت بیشتری به آنها داریم. ما به عده‌ای از بازیکنان‌مان هم استراحت دادیم و خدا را شکر به اندازه کافی بازیکن داریم. بعد از دیدار با یمن هم آماده مسابقه فینال مقابل عراق می‌شویم.

سرمربی تیم امید درپاسخ به این سؤال که تیمش چه تفاوتی با دوره قبل دارد و اینکه چرا برخی از بازیکنان در اواخر بازی مصدوم شدند، عنوان کرد: در مورد تیم دوره قبل اطلاع زیادی ندارم و نمی‌توانم صحبت کنم فقط می‌دانم آنها بازیکنان بسیار با کیفیتی داشته‌اند. مشکل اصلی ما در این دوره این است که ۲۳ بازیکن خوبی که در اختیار داریم حضور مستمری در لیگ ندارند و مثل تیم ملی بزرگسالان ۴۰ روز بازیکنان را در اختیار نداشتیم که آنها را به هماهنگی برسانیم. ما به یک عده استراحت دادیم تا در بازی بعدی از آنها استفاده کنیم و همانطور که گفتم این گرفتگی عضلات به خاطر عدم حضور مستمر بازیکنان در باشگاه‌هایشان است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها