زن ایدزی بعد از 12 سال یک ساعته درمان شد + عکس

دختر دانش آموزی که بعد از تست مثبت ایدز از مدرسه اخراج شد و بعد از ازدواج در سن 15 سالگی نامش زن ایدزی بود در یک روز دنیایش تغییر کرد.

زن ایدزی بعد از 12 سال یک ساعته درمان شد + عکس

زنی که 12 سال اشتباها ایدزی بود!
تصور اینکه انسان در سنین کودکی به عنوان یکی از افراد مبتلا به ویروس کشنده HIV شناخته شود با تمام تلخی هایش ترسناک است و این وضعیت چقدر زجرآور خواهد بود اگر سالها بعد ثابت شود که همه چیز اشتباهی فردی بوده است.


زنی که از 8 سالگی ایدز داشت یک روزه درمان شد!
"سوزیدا سانگ سومات" 20 ساله اهل تایلند بعد از 12 سال متوجه شد که هرگز مبتلا به ایدز نبوده است و کاملا به طور اشتباه از دوران کودکی تصور می کرده که در بدنش نوعی بیماری خطرناک دارد.

زنی که 12 سال اشتباها به عنوان بیماری ایدزی شناخته می شد
این زن جوان با چشمانی گریان داستان زندگی اش را این چنین بازگو می کند:پدرم را وقتی خیلی کوچک بودم از دست دادم ، علت مرگ او ایدز بود و همین علت باعث شد تا در مدرسه با من جور دیگری رفتار شود .بالاخره یک روز معلم مرا برای تست ایدز به یک مرکز برد و جواب مثبت باعث شد تا دنیای شیرین کودکی ام تلخ و تاریک شود.

8 ساله بودم که به علت ابتلا به ایدز از مدرسه اخراج شدم ، سالها بعد در سنین نوجوانی ازدواج کردم و 15 سالگی اولین فرزندم به دنیا آمد . تمام این سالها وقتی دوستانم مشغول تحصیل و تلاش بودند من بایستی تنهایی و ترد شدن را تحمل می کردم.

بعد از آنکه پسرم 5 ساله شد برای انجام آزمایش به درمانگاه رفته بودم که متوجه شدم او حامل ویروس ایدز نیست ، باورش کمی دشوار بود اما واقعیت داشت. همان جا یک آزمایش اورژانسی از من گرفته شد تا بار دیگر از اینکه یک ایدزی هستم مطمئن شوم ، نتیجه غیرقابل باور بود . تست ایدز من منفی بود یعنی من هرگز به این ویروس مرگبار مبتلا نبوده ام.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها