شب درخشان ممفیس در روتردام؛ تاثیر روی تمام گل های نارنجی ها!

ممفیس دپای در مقابل بلاروس دو گل زد و دو پاس گل دیگر هم داد.

شب درخشان ممفیس در روتردام؛ تاثیر روی تمام گل های نارنجی ها!

در یکی از مسابقات مقدماتی یورو 2020 و در گروه سوم، شب گذشته هلند در روتردام میزبان بلاروس بود و در پایان با 4 گل حریف نگون بخت خود را مغلوب کرد. ستاره درخشان این مسابقه ممفیس دپای بود.

دپای 25 ساله بعد از تنها 50 ثانیه گل نخست هلند را به ثمر رساند و در دقیقه 21، گل دوم تیمش را برای جورجینیو واینالدوم ساخت. ممفبس در دقیقه 55 گل سوم لاله های نارنجی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آندری قربانف کرد و پاس گل چهارم تیمش را در دقیقه 86 به ویرجیل فن‌دایک داد تا در این پیروزی 4-0، روی تمامی گل های تیمش تاثیر مستقیم گذاشته باشد.

به نقل از فیفا، دپای نخستین بازیکن هلند در 5 سال اخیر است که در یک مسابقه بر روی 3 گل (یا بیشتر) تاثیر مستقیم می‌گذارد. این اتفاق آخرین بار در نوامبر 2014 و در جریان پیروزی 6-0 هلند مقابل لاتویا در مسابقات مقدماتی یورو 2016 برای آرین روبن و رابین فن‌پرسی رخ داده بود.

در آن مسابقه رابین فن‌پرسی با گلزنی در دقیقه 6 چراغ اول را برای شاگردان گاس هیدینک روشن کرد و در ادامه دو پاس گل دیگر به آرین روبن و جفری بروما داد. آرین روبن نیز خود گل فن‌پرسی را ساخت و در دقایق 35 و 82 خود گلزنی کرد تا این دو ستاره تاریخ فوتبال ملی هلند، یک تنه عامل پیروزی درخشان تیمشان باشند.

همچنین گل ثانیه 50 ممفیس، سریع ترین گل فوتبال ملی هلند در 14 سال گذشته محسوب می‌شود. در حقیقت بعد از گل ثانیه 38 فیلیپ کوکو در جریان پیروزی 2-0 هلند مقابل رومانی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2006 در مارچ 2005، هلند نتوانسته بود به این سرعت به گل دست یابد.

ممفیس دپای ستاره احیا شده تیم لیون نقش اول تیم تحت هدایت رونالد کومان بوده است. از مجموع 20 گلی که هلند تحت هدایت رونالد کومان در مسابقات مختلف به ثمر رسانده، ممفیس روی 11 گل تاثیر مستقیم گذاشته است. (7 گل، 4 پاس گل)

هلند در مسابقه بعدی خود در جریان رقابت های مقدماتی یورو 2020، بامداد دوشنبه در آمستردام میزبان آلمان خواهد بود.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها