مصرف روزانه بنزین در استان فارس ۱۳ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس گفت:میزان مصرف روزانه بنزین در فارس به طور معمول ۵ میلیون و هفتصد هزار لیتر است اما در تعطیلات نوروز تاکنون این مقدار ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مصرف روزانه بنزین در استان فارس ۱۳ درصد افزایش یافت

امیر بنی‌کریمی با تاکید بر اینکه توزیع مناسب بنزین در تعطیلات نوروزی به عنوان یک مهم از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود اظهارداشت: با توجه به ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی تدابیری اتخاذ شده که شهروندان با کمبود سوخت مواجه نشوند و تاکنون مصرف سوخت در این استان 13 درصد افزایش داشته است.

ویگفت: همه مجاری عرضه CNG و فرآورده‌های نفتی مایع به تعداد 128 جایگاه CNG و 272 باب جایگاه سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی هستند.

بنی‌کریمی با بیان اینکه در حال حاضر استان فارس یکی از پرترددترین استان‌های کشور در ایام نوروز است، افزود: اقدامات نظارتی به صورت 24 ساعته بر تمام جایگاه‌های فارس به صورت ویژه از سوی شرکت ملی پخش استان فارس در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از رانندگان خواست با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه روزی 09627 با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مشکلات و سئوالات خودر ا مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن موضوع آنان مورد بررسی قرار بگیرد.

بنی‌کریمی گفت: مصرف روزانه گاز CNG در استان روزانه یک میلیون و 400 هزار متر مکعب است که آمادگی توزیع این فرآورده با 60 درصد افزایش نیز در ایام نوروز پیشبینی شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها