عجیب ترین مکان عمومی که تا به حال دیده اید! + تصاویر

طراح معروف به نام Thomas Heatherwick اخیرا از طرح اجرا شده خود پرده برداری نمود که یک سازه سقف باز و مناسب برای قرارهای روزمره می باشد.

عجیب ترین مکان عمومی که تا به حال دیده اید! + تصاویر

از مهم ترین و اصلی ترین جاذبه های گردشگری هر کشور یا هر منطقه، ساختمان ها و سازه هایی است که با استفاده از تجربه و دانش تعداد بسیار زیادی از مهندسان آن منطقه یا کشور طراحی و ساخته می شود تا بتوانند در زیبایی آن منطقه به بیشترین میزان ممکن تاثیر بگذارند که اکثر این توانایی ها نیز به لطف پیشرفت چشمگیر تکنولوژی می باشد.


با این وجود از اصلی ترین کارهایی که باید برای زیبایی هر منطقه ای انجام داد، ساخت سازه هایی می باشد که منجر به شناخته شدن آن شهر و منطقه شوند و می توان نقش حیاتی و اصلی این ساختمان ها را درک نمود. برای مثال طراح معروف و محبوب " Thomas Heatherwick " اخیرا از طرح بسیار جالب و در عین حال بسیار جذابی رونمایی کرد که این طرح بی شک در نوع خود منحصر بفرد می باشد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت.

آقای " Thomas Heatherwick " اخیرا از طرح بسیار جالب خود که یک سازه بسیار جالب و دیدنی که یک مکان عمومیبرای ملاقات های روزمره می باشد را رونمایی کرد که بر روی آن هیچ سقفی جای نگرفته است و سقف آن کاملا باز است و می توانید با دوستان خود برای قرارهای روزانه در این سازه که واقع در نیویورک است، در این محیط امن و آرام قرار بگذارید.

نام این سازه مسی رنگ که بیشتر به کندو عسل و آناناسشباهت دارد، هادسون یاردز است که دارای 154 راه پله همانند کندو عسل است که دارای طراحی مدرن و کاملا بروزی می باشد که یک ابر سازه زیبا، مجسمه، اثر هنری و... می باشد که نسبت به دید هر شخصی می تواند توصیف خاصی را به خود بگیرد.

از این رو برای ورود به این سازه زیبا مسی می بایست بصورت آنلاین بلیت ورود را خریداری و رزرو کنید.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها