تیم ملی فوتبال امید در صدد طلسم شکنی

تیم ملی امید در حال آمادگی برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ می‌شوند.

تیم ملی فوتبال امید در صدد طلسم شکنی

اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی از ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شد که زلاتکو کرانچار۳۱ بازیکن را دعوت کرد تا تمرینات آماده سازی، تاکتیکی و روحی و روانی را آغاز کند تا یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

شاگردان کرانچار که در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند، باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه آزادی مسابقه دهند و امیدوار هستند تا به مرحله بعد راه یابند.

تیم امید در صدد رکورد شکنی است، اما شرایط برای این تیم خوب پیش نمی‌رود و پس از مشکلاتی نظیر لغو بازی‌های دوستانه، ندادن بازیکنان و ... سبب شده تا امید برای رخ دادن این اتفاق کمتر شود. شاگردان کرانچار ابتدا با ترکمنستان دیدار می‌کنند و سپس به مصاف یمن و عراق می‌روند و اگر به رتبه نخست برسند، باید در دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند دور نهایی را برگزار کنند.

قوی‌ترین حریف ایران در این مسابقات عراق است که همیشه در رده پایه عملکرد خوبی داشته و کاندیدای صدرنشینی است. این ۳ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال باید ۳۳۰ میلیون تومان بپردازد که با کمک مهدی تاج و وزارت ورزش این مشکل حل شد.

مدیر تیم ملی امید در این باره بیان کرد: وضعیت تیم ملی امید خوب است و طی صحبت‌هایی که با فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام داده ایم، قرار است تمام تیم‌ها به غیر از استقلال که درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی بگذارند. متاسفانه برخی از تیم‌ها بازیکنان خود را در اختیار ما قرار ندادند و بازیکنان سایپا در تمرین حضور پیدا نکردند. ما زمان زیادی را برای آماده سازی تیم ملی از دست داده ایم و اکنون ۱۵ روز بیشتر وقت نداریم و کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

او افزود: برگزاری ۳ بازی تیم ملی فوتبال امید در ورزشگاه آزادی قطعی شده است و جا دارد از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر کنم، اما اجرایی شدن آن مستلزم آن است که ما پول آن‌ها را پرداخت کنیم. هزینه سه بازی بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان است که فدراسیون فوتبال باید به ورزشگاه آزادی بپردازد. یعنی برای هر بازی ۱۱۰ میلیون تومان باید پرداخته شود. منابع مالی ما کم است و از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سلطانی وزیر ورزش کمک خواستیم تا این مبالغ را پرداخت کنند.

به هرحال بهترین فرصت برای طلسم شکنی است و امیدوارم تیم ملی امید به این مهم دست یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها