خوانندگان مطرح در جشن ارکسترهای ایرانی می‌خوانند/ معرفی برنامه‌ها

دبیر جشنواره نوروزگاه «عید شرقی» از برگزاری پروژه «جشن ارکسترهای ایرانی» با حضور چهره‌های شاخص موسیقی کشورمان در مجموعه اراضی عباس آباد تهران خبر داد.

خوانندگان مطرح در جشن ارکسترهای ایرانی می‌خوانند/ معرفی برنامه‌ها

مجتبی خشایار فر معاون فرهنگی و گردشگری مجموعه اراضی عباس آباد و دبیر جشنواره نوروز گاه «عید شرقی» ضمن اعلام این خبر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است که طی روزهای آینده ویژه برنامه‌های هنری را به مناسبت سال نو در مجموعه اراضی عباس آباد برگزار کنیم که یکی از این برنامه‌ها به پروژه «جشن ارکسترهای ایرانی» اختصاص دارد.

وی افزود: این برنامه‌ها که با حضور تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان برگزار می‌شود یک برنامه مشارکتی است که میان مجموعه ما و مؤسسه توسعه هنرهای معاصر میزبان شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی در میدان مشاهیر بوستان نوروز مجموعه اراضی عباس آباد خواهد بود و فکر می‌کنم نظر به برنامه ریزی های انجام گرفته امسال شاهد اجراهای متفاوت و جالب توجهی در عرصه موسیقی طی ایام تعطیلات نوروزی خواهیم بود.

بر اساس اعلام دبیر جشنواره نوروز گاه «عید شرقی» برنامه کنسرت‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

سه شنبه ۶ فروردین: ارکستر سازهای ملی نوجوانان و جوانان به خوانندگی پارسا خائف (هنرمند نوجوانان شرکت کننده در مسابقه استعداد یابی عصر جدید)

شنبه ۳ و یکشنبه ۴ فروردین: گروه موسیقی نواحی ایران «سازینه» به سرپرستی پیمان بزرگ نیا

دوشنبه ۵ فروردین: ارکستر سازهای بادی به سرپرستی نیما ذکایی و خوانندگی نیما رئیسی

سه شنبه ۷ و جمعه ۹ فروردین: ارکستر «سازهای ملی» به رهبری علی اکبر قربانی به خوانندگی احسان خواجه امیری

پنجشنبه ۸ و دوشنبه ۱۲ فروردین: کنسرت محمد معتمدی

شنبه ۱۰ فروردین: کنسرت حامد همایون

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته از روز دوم تا ششم فروردین ماه نیز پروژه نقالی با موسیقی ارکسترال «هفت خوان رستم» نیز به صورت صحنه‌ای و میدانی اجرا می‌شود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها