راکبان موتورسیکلت در محورهای دشتستان بر اثر تصادف جان باختند

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به تصادف ۲ راکب موتورسیکلت گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد با موتورسیکلت در جاده‌های استان بوشهر متاسفانه ۲ راکب موتورسیکلت در برخورد با خودرو و موتورسیکلت در محورهای دشتستان جان باختند.

راکبان موتورسیکلت در محورهای دشتستان بر اثر تصادف جان باختند

سرهنگ جابر پاپری، با اشاره به فعالیت 80 تیم خودرویی و گشت موتوری در طرح نوروزی پلیس اظهار داشت: در طرح نوروزی که از 25 اسفند آغاز شده علاوه بر نیروهای پلیس، هفت‌هزار و 700 همیار پلیس با پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان بوشهر همکاری می‌کنند.

وی شعار ترافیکی نوروز امسال را پرهیز از خطر، آرامش در سفر دانست و تاکید کرد: امیدوارم تمامی رانندگان با رعایت قوانین، سفر بی‌خطری را داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به استقرار نیروها در محورهای مختلف استان تصریح کرد: علاوه بر نیروهای پلیس راه، هفت گشت نامحسوس هم در جاده‌های استان تردد دارند تا ایمنی جاده‌ها ارتقاء یابد.

سرهنگ پاپری به محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی پرداخت و خاطر نشان کرد: تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و بزرگراه‌ها و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی تا 17 فروردین ممنوع است و 13،12،4، 15 و 16 فروردین تردد تمامی ناوگان باربری در محورهای استان بوشهر ممنوع است.

وی از تصادف 2 راکب موتورسیکلت در محورهای دشتستان خبر داد و گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد با موتورسیکلت در جاده‌های استان بوشهر متاسفانه 2 راکب موتورسیکلت در برخورد با خودرو و موتورسیکلت در محورهای اصلی و فرعی دشتستان جان باختند.

رئیس پلیس راه استان بوشهرافزود:ساعت 19:40 شب گذشته در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با پژو پارس در محور آبپخش - شبانکاره دشتستان، راکب موتورسوار جان خود را از دست داد.

سرهنگ پاپری به حادثه دیگر در محور فرعی دشتستان پرداخت و تصریح کرد:ساعت 9:30 صبح امروز در محور فرعی بنار سلیمانی شهرستان دشتستان بر اثر برخورد 2 موتور سیکلت با هم یک نفر جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه علت این حوادث در دست بررسی است بیان کرد: راکبان موتورسوار در این حوادث فاقد کلاه ایمنی بودند چراکه با داشتن کلاه ایمنی از ضربه مغزی جلوگیری می‌شود.

21 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای استان بوشهر اصلاح می‌شود بهار 98| محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی استان بوشهر تا 17 فروردین‌ماه 98 ادامه دارد زیرساخت‌های گردشگری در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزایش یافت

رئیس پلیس راه استان بوشهر استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواری را امری ضروری دانست و تاکید کرد: بیش از 70درصد تصادفات منجر به فوت موتورسواران به سبب عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها