دعوای بارسا و منچستر برای قیمت بلیط دیدارهای رفت و برگشت

باشگاه بارسلونا از سیاست قیمت‌گذاری برای بلیت‌‌های بازی خانگی‌اش مقابل منچستریونایتد دفاع کرد.

دعوای بارسا و منچستر برای قیمت بلیط دیدارهای رفت و برگشت

باشگاه بارسلونا قصد ندارد سیاست قیمت‌گذاری خود برای هواداران تیم‌های میهمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تغییر دهد.

باشگاه منچستریونایتد روز چهارشنبه مدعی شد که هوادارانش مجبورند بلیت‌های بازی برگشت مصاف این تیم و بارسلونا (27 فروردین) در نوکمپ را با قیمتی بالاتر از نرخ معمول خریداری کنند و نسبت به این مسئله اعتراضاتی داشت. این باشگاه گفت در نظر دارد که برای مقابله به مثل با تصمیم بارسایی‌ها، قیمت بلیت بازی رفت را برای هواداران بارسلونا از 75 پوند به 102 پوند افزایش دهد. همچنین باشگاه منچستریونایتد با ارسال ایمیلی برای هوادارانش اعلام کرد که قصد دارد از محل افزایش قیمت بلیت‌های بازی رفت برای هواداران بارسلونا، در پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت بلیت‌های بازی برگشت به هوادارانش کمک کند.

یکی از سخنگویان باشگاه بارسلونا اما از سیاست قیمت‌گذاری این باشگاه دفاع کرد و مدعی شد که آبی‌و‌اناری‌ها قیمت بلیت‌های‌شان را افزایش نداده‌اند. او گفت: قیمت‌ها برای هواداران منچستریونایتد و برای هواداران ما همان قیمت‌های سابق است. سیاست قیمت‌گذاری باشگاه ما در راستای همان چیزی است که برای بازی‌ قبلی مقابل لیون در مرحله قبل و رم در فصل گذشته بود.

در همین حال باشگاه بارسلونا با توجه به افزایش قیمت بلیت بازی‌های رفت قصد دارد به منظور کم کردن مخارج حضور هوادارانش در ورزشگاه اولدترافورد برای بازی رفت، هزینه سفر رسمی به منچستر را از 250 به 210 یورو کاهش دهد. این رقم شامل یک پرواز چارتری و فراهم آوردن امکاناتی برای جابه‌جایی هواداران از فرودگاه به ورزشگاه اولدترافورد و بالعکس می‌شود، اما در نرخ بلیت‌ها کاهشی نخواهد بود.

منچستریونایتد فصل گذشته نیز چنین شکایتی را نسبت به قیمت بلیت بازی‌ خارج از خانه‌ مقابل سویا داشت که در آن فصل، تیم لالیگایی رضایت داد از نرخ بلیت‌های تیم میهمان بکاهد. همچنین در این فصل هواداران منچستریونایتد از بهای بلیت‌های بازی خارج از خانه تیم‌شان مقابل والنسیا در مرحله گروهی ابراز نارضایتی کردند.

یوفا با باشگاه‌هایی که قیمت بلیت‌های خود را برای رقابت‌های اروپایی به شیوه‌ای بی‌رویه افزایش دهند برخورد می‌کند و آخرین مورد آن هم باشگاه اندرلشت بلژیک بود که به خاطر افزایش قیمت بلیت‌هایش برای هواداران بایرن مونیخ در مصاف فصل گذشته دو تیم از سوی اتحادیه فوتبال اروپا توبیخ شد. باشگاه بارسلونا اما فکر نمی‌کند که در معرض چنین توبیخی قرار داشته باشد، چون قیمت بلیت‌هایش برای هواداران من‌یونایتد بیش از قیمت بلیت‌های هواداران دیگر تیم‌های میهمان نوکمپ در رقابت‌‌های اروپایی نبوده است.

در همین حال یک سخنگوی یوفا در خصوص این ماجرا به ESPN‌ گفت: ما هیچ بیانیه یا اظهارنظری در خصوص این موضوع در مقطع فعلی دریافت نکرده‌ایم. در این حوزه می‌توانیم شما را به اظهارات الکساندر چفرین، رئیس یوفا در ماه دسامبر ارجاع دهیم.

در ماه دسامبر چفرین گفت که یوفا از مشکلات موجود در خصوص نرخ‌گذاری برای بلیت رقابت‌های اروپایی آگاه است و اینکه اتحادیه فوتبال اروپا درصدد رفع این مشکلات است.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها