اولین اسیدپاشی سال 98 در کرمانشاه / عامل دستگیر شد

مرد جوان که در نخستین روز سال 98 بخاطر اختلاف شخصی اقدام به اسیدپاشی کرده بود در کرمانشاه دستگیر شد.

اولین اسیدپاشی سال 98 در کرمانشاه / عامل دستگیر شد

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع اسید پاشی در میدان جلیلی کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری 11 مرکز به محل اعزام گردیدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یکی از شهروندان توسط شخصی ناشناس از نواحی مختلف اعضای بدن مورد اسید پاشی قرار گرفته و عامل اسید پاش نیز متواری شده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران تلاش گسترده ای برای دستگیری فرد اسیدپاش آغاز کرده و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها، انگیزه خود را اسیدپاشی اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی در پایان از معرفی فرد اسیدپاش به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابوالفضل موسوی فرزتد جانباز
    0

    به جانبازان شیمیایی صعب العااج استان ایلام که از لحاظ معیشت در مضیقه هستن بطور ویژه رسیدگی شود ضمنا اثار مصدومیت در دستگاه گوارش این افراد باعث سرطان شده که سخت خانواده هایشان در غم ناراحتی و رنج بسر میبرند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ای کاش به همه شیمیایی ها اهمیت میدادند...علی اکبر تاجداری گلپایگان مجروح ۲۱تیرسال۶۷ تک عراق منطقه .. زبیدات .. موسیان .. دهلران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها