نماینده اهواز: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است

نماینده مردم اهواز گفت: این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین خروج از تنگناهای اقتصادی باشد که اکنون برای ما مشکل ساز شده اند.

نماینده اهواز: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است

همایون یوسفی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام "رونق تولید" اظهار کرد: در صورتی که شرایطی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید باشیم، قطعا زمینه برای رونق و بهبود شرایط اقتصادی کشور مهیا خواهد شد.

وی افزود: رونق تولید می‌تواند زمینه ساز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تکیه بر توان داخلی کشور باشد و راه را برای خروج از مشکلات کنونی اقتصادی کشور هموار سازد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رونق تولید، زمینه برای استفاده از کالای ساخت داخل و حمایت از تولید ایرانی ارتقا پیدا کند زیرا این مسایل مانند یک زنجیره به هم پیوسته می توانند به رشد اقتصادی کشور منجر شوند.

یوسفی بیان کرد: ما می توانیم با تکیه بر توان تولید داخل کشور، شاهد شکوفایی بیشتر اقتصادی باشیم و زمینه را برای اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: مجلس، دولت و همه آحاد مردم باید براساس فرمایش مقام معظم رهبری به بحث رونق تولید توجه ویژه کنند و در آن راستا گام بردارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال تحت عنوان سال "رونق تولید" می‌تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین خروج از تنگناهای اقتصادی باشد که اکنون برای ما مشکل ساز شده اند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها